מארסיי חזרה לנצח אחרי ארבעה מחזורים, 2:3 למונאקו על ראן

בובאקר קמארה
בובאקר קמארה | BORIS HORVAT/AFP via Getty Images

שחקניו של אנדרה וילאש בואש גברו 0:2 על שטרסבורג ועלו למקום החמישי, ויסאם בן יידר כבש צמד ענק ונתן לקבוצה מהנסיכות 2:3 יקר על ראן, שהרחיק אותה מהתחתית. עוד קודם לכן, סנט אטיין ניצחה משחק שלישי ברציפות

(גודל טקסט)
המחזור העשירי בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במוקדם שבהם, השיגה סנט אטיין ניצחון דרמטי על בורדו 0:1. בהמשך, מונאקו זכתה בקצת אוויר לנשימה עם 2:3 ביתי על ראן שהרחיק אותה מהתחתית ובמשחק האחרון של היום, מארסיי גברה 0:2 על שטרסבורג וקטעה רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון, כדי לעלות למקום החמישי בטבלה.


מונאקו – ראן 2:3

הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים זינקה ברחה קצת מהתחתית וזינקה עד למקום ה-14 לאחר דרמה אדירה. מונאקו הובילה 0:1, נקלעה לפיגור 2:1 אך הצליחה לענות עם צמד שערים. כוכב המשחק, כמו תמיד, היה וויסאם בן ידר שכבש צמד נפלא, כולל שער ניצחון גדול, והגיע לשמונה שערי ליגה בשמונה משחקים.

החלוץ הצרפתי העלה את האורחת ליתרון בדקה השלישית בבעיטה מהאוויר אחרי בישול של אסלאם סלימאני. אלא שהאורחת הגיבה: פייטו מאוסה פרץ נהדר בדקה ה-12 והשווה, ושלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה כבש אדריאן הונו מול השער החשוף, 1:2 לראן. מונאקו לא ויתרה והצליחה להשוות בדקה ה-56 כשססק פברגאס בישל לסלימאני. 



ויסאם בן יידר. בכושר נפלא (VALERY HACHE / AFP)
 

בלדה קייטה עלה מהספסל בדקה ה-58 והביא לשינוי גדול. בדקה ה-85 שער שכבש נפסל לאחר התערבות של מערכת ה-VAR אך בתוספת הזמן (90+3) הוא סיפק בישול נוסף לבן יידר

מארסיי – שטרסבורג 0:2
הקבוצה של אנדרה וילאש בואש חזרה לנצח אחרי ארבעה מחזורי ליגה. בדקה השלישית, כדור חופשי שנבעט מצד שמאל פגע בחומה, יצר בלבול בהגנת האורחים והגיע לקווין סטרוטמן, שהשאיר את זה לבובקאר קמארה במרכז והבלם בן ה-19 בעט פנימה כדי להעלות את מארסיי ליתרון שהחזיק עד הדקה ה-95, שבה סטרוטמן קבע את תוצאת המשחק עם פנדל מוצלח. שלוש הנקודות העלו את המנצחת למקום החמישי בטבלה, כשהיא מחזיקה במאזן נקודות זהה לזה של אנז'ה.


בורדו – סנט אטיין 1:0

דרמה אדירה בפתיחת המחזור בצרפת כאשר האורחת נהנתה מפנדל מאוחר של דניס בואנגה בדקה ה-92. הקבוצה מחבל הרון ניצחה בפעם השלישית ברציפות בדרך למקום התשיעי בטבלה. מעבר לניצחון הבשורה הרעה הייתה פציעתו של לורן קוסיילני, שנפגע בגיד אכילס ונאלץ לפנות את כר הדשא בדקה ה-25.


דניס בואנגה חוגג (NICOLAS TUCAT/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי