שנה בלי כדורגל: מאזן האימה של ניימאר שלא מפסיק להיפצע

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב הברזילאי שסיים את ההשעייה בליגת האלופות היה צריך לשחק מחר נגד ברוז' אלא שהוא לא כשיר. מאז שהצטרף לפ.ס.ז', ניימאר החמיץ 53 משחקים לעומת 29 במדי ברצלונה במשך ארבע שנים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
 ניימאר הגיע לפריז סן ז'רמן במטרה אחת ברורה: להוביל אותה לזכייה היסטורית בליגת האלופות, אלא שבינתיים קבוצתו נעצרה פעמיים בשמינית הגמר, על ידי ריאל מדריד ב-2017/18 ובשנה שעברה הודחה על ידי מנצ'סטר יונייטד. הבעיה היא שניימאר אפילו לא משחק. הכוכב הברזילאי היה אמור לשחק מחר (שלישי) נגד ברוז' לאחר שהשעייתו במפעל הסתיימה, אלא שניימאר, כפי שקורה לא אחת בשנתיים האחרונות – פצוע, זכר לפציעה שספג במדי נבחרת ברזיל. כמובן שהוא החמיץ גם את הטורניר האחרון בשל פציעה.


מאז שהצטרף לאלופת צרפת, ניימאר החמיץ כבר 53 משחקים בכל המסגרות, כך לפי אתר "טרנספרמרקט", בניגוד לתקופתו בברצלונה בה נעדר מ-29 משחקים במשך ארבע שנים. בסה"כ, מאז שעזב את סנטוס בשנת 2013 כילד בן 21, ניימאר הושבת מפעילות 469 ימים – שנה ושלושה חודשים על מיטת הטפולים. בהתחשב בכך שניימאר ייעדר עוד כחודש בשל הפציעה, הרי שהוא מתקרב ל-500 ימים.


בראיון ל"רד בול" בתחילת שנת 2019 הבטיח: "נזכה בליגת האלופות, פ.ס.ז' זה לא רק אני, יש לנו קבוצה מדהימה עם שחקנים גדולים ומאמן גאוני, חוץ מזה, האוהדים הם כמו השחקן ה-12 שלנו בפריז". בינתיים הכוכב רחוק מלממש את ההבטחה למרות שכבש 55 שערים והוסיף 29 בישולים ב-63 משחקים בלבד במדי פ.ס.ז'. כרגע הקבוצה מסתדרת בלעדיו ומוליכה את טבלת בית 1 בליגת האלופות כשניצחה בשני מחזורי הפתיחה. רק נזכיר כי בשבוע שעבר התייחס ניימאר לסגנון המשחק שלו בראיון עם רונאלדו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי