מארסיי גברה 1:2 על ליל. 2:3 לליון בטולוז עם שער ניצחון דרמטי

מארסיי
מארסיי | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images

הקבוצה של וילאש בואש השיגה ניצחון משמעותי בזכות שער של סנסון ועצמי של גבריאל שהעלו אותה זמנית למקום השלישי, סומאורו רק צימק. רודי גארסיה השלים ניצחון שני ברציפות בזכות שער גדול של דפאי בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 של הליגה הצרפתית נפתח אתמול (שישי) עם ההפסד המפתיע של פריז סן ז'רמן 2:1 לדיז'ון ונמשך היום עם ניצחונה של מארסיי, שגברה 1:2 על ליל ועקפה אותה בטבלה, כשהיא מעפילה זמנית למקום השלישי. ליון השיגה ניצחון שני ברציפות ועושה רושם שחילופי המאמנים עשו את שלהם, כשהיא התאוששה מפתיחת העונה המאכזבת ועלתה למקום השמיני בטבלה בזכות מהפך ו-2:3 בטולוז.

 
 

מארסיי – ליל 1:2

מארסיי הגיעה להתמודדות לאחר שהשיגה ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות וגברה על ליל בקרב הצמרת החשוב. המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של המארחת, אך זו התקשתה למצוא את הרשת ב-45 הדקות הראשונות.


ארבע דקות בתוך המחצית השנייה מורגן סנסון העלה את קבוצתו של אנדרה וילאש בואש ליתרון, אחרי בישול של בובקאר קמארה. מארסיי המשיכה לשלוט בקצב גם בהמשך ובדקה ה-79 הכפילה את היתרון בזכות שער עצמי של גבריאל. ארבע דקות מאוחר יותר, אדאמה סומאורו צימק וקבע את תוצאת המשחק.

 

מורגן סנסון חוגג (CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images)

מורגן סנסון חוגג (CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images)

 

מארסיי תקווה שהניצחון החשוב יחזיר את הביטחון לשחקנים לפני המחזור הבא, בו תארח את ליון. מן העבר השני, לליל אין זמן למנוחה וכבר ביום שלישי הקרוב היא תשחק בספרד מול ולנסיה, במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האלופות וארבעה ימים מאוחר יותר תארח את מץ במסגרת הליגה.


טולוז – ליון 3:2

קרב התחתית בין ליון לטולוז הסתיים בניצחון דרמטי בתוספת הזמן של רודי גארסיה וקבוצתו במשחק החוץ. המארחת הייתה הראשונה לכבוש, כשבדקה ה-13 יאיא סנוגו הבקיע את ה-0:1. ליון חיפשה את השוויון והשיגה אותו בדקה ה-26 מרגליו של ממפיס דפאי, שהכניע בקלות את בפטיסט ריינט וקבע את תוצאת המחצית. בדקה ה-57 טולוז עלתה ל-1:2 משער עצמי אומלל של השוער אנתוני לופס שהדף הגבהה היישר אל הרשת.


כעבור עשר דקות ליון השוותה את התוצאה עם פעולה נהדרת של מוסא דמבלה. דווקא שהיה נראה כי הקבוצות השלימו עם חלוקת הנקודות, ליון השיגה שער ניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן עם מבצע אישי אדיר של דפאי, שהשלים צמד בדקה ה-96. זהו ניצחונו השני ברציפות של גארסיה שעלה עם ליון למקום השמיני בטבלה, רגע לפני המשחק בליגת האלופות מול בנפיקה. טולוז מנגד התדרדרה אל מתחת לקו האדום ותפגוש במחזור הבא את מונפלייה.


ממפיס דפאי. צמד גדול שלו סידר לליון ניצחון שני ברציפות (REMY GABALDA/AFP via Getty Images)
ממפיס דפאי. צמד גדול שלו סידר לליון ניצחון שני ברציפות (REMY GABALDA/AFP via Getty Images)


תוצאות נוספות
אמיין – ברסט 0:1


אנז'ה – שטרסבורג 0:1


מץ – מונפלייה 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי