האסטרטגיה של פריז סן ז'רמן להשאיר את אמבפה אצלה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | PHILIPPE DESMAZES / Contributor

לפי "לה פריסיאן", הצרפתים חוששים שיעזוב לריאל בקיץ ומתכננים להשוות את שכרו לזה של ניימאר - 40 מיליון יורו בעונה. "הכל כבר מוכן, כל מה שחסר הוא החתימה", נכתב, אלא שההצלחה באירופה תקבע האם יישאר או לא

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
הוא סבל מפציעה מרגיזה שגרמה לו להעדר מהמגרשים כחודש ימים, אבל קיליאן אמבפה חזר לכושר המפלצתי שלו והוא לא מתכוון לעצור. אלוף העולם כבש כבר תשעה שערים וסיפק עוד ארבעה בישולים ב-601 דקות בלבד. מעבר לכך, זה לא סוד שהוא החלום הרטוב של ריאל מדריד. הצהרותיו של נשיא מונאקו, ואדים ואסילייב, שחשף שיחה בינו לבין החלוץ על רצונו לשחק בריאל מדריד – גורמת לאי שקט בעיר האורות, שם יעשו הכל במטרה להשאירו. לפי "לה פריסיאן", לפריז סן ז'רמן יש אסטרטגייה כיצד לעשות זאת.


אלופת צרפת יודעת שריאל מדריד השאירה סכום נכבד של כסף בצד לעסקת אמבפה שעשוי להיות השחקן היקר בהיסטוריה, אך היא מתכוונת לעצור את זה. הצרפתי מחזיק בחוזה עד 2022 ולפי הדיווח, הקבוצה תשווה את שכרו לשכר השיא של ניימאר ב מועדון – 40 מיליון יורו. "אמבפה מגלם את הדימוי החיובי של המועדון הרבה יותר מהברזילאי וזה עוד מבלי לדבר על הכישרון הבלתי נגמר שלו", נכתב בידיעה. "החוזה החדש כבר מוכן, הצעה שאי אפשר לסרב לה. כל מה שחסר הוא החתימה של אמבפה".


אמבפה אמנם לא אובססיבי כרגע לגבי עתידו, הוא נהנה שמח בפריז, נהנה במועדון ויודע ימים מאושרים בהם ברור לו שהוא הכוכב הראשי של הקבוצה בזמן שניימאר הפצוע נשכח. מצד שני, זה לא נכון לומר שעתידו לא מעניין אותו. בצרפת דווח לאחרונה על היחסים הלא טובים בינו לבין המאמן תומאס טוכל, אלא שמה שיקבע את עתידו יהיה הישגים בלבד. או במילים אחרות: הצלחה בליגת האלופות. 




מאז הגעתו של הצרפתי בקיץ 2017 – פ.ס.ז' לא הצליחה לחצות ולו פעם אחת את שלב שמינית הגמר. "למסלול של פריז באירופה יהיה משקל לא מבוטל בהחלטה שלו בקיץ האם להישאר או לעזוב". הערב תארח אלופת צרפת את ברוז' במחזור הרביעי בליגת האלופות. אמבפה, כזכור, עלה מהספסל וכבש שלושער מבריק תוך דקות ספורות במשחק הקודם.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי