בדרך לריאל מדריד? בפריז סן ז'רמן סימנו את המחליף של אמבפה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ילד הפלא טרם חתם על חוזה חדש ובצרפת חוששים ממעבר אפשרי לבירת ספרד וטוענים שלאונרדו רואה בגריזמן כאיש שיכול להיכנס לנעליו

(גודל טקסט)
קצת יותר מחודש וחצי לפתיחת החלון והספקולציות בעיצומן. כשברקע ישנם חיזורים בלתי פוסקים מצד ריאל מדריד, קיליאן אמבפה עדיין לא חתם על חוזה חדש בפריז סן ז'רמן וככל שהזמן עובר השמועות בנוגע לעזיבה אפשרית מתחזקות. אלופת צרפת צרפת תכננה להפוך את הכוכב הצעיר למשתכר הבכיר בעולם בתקווה שזה ישכנע אותו להישאר, אולם בשלב זה אין התקדמות במגעים בין הצדדים.


הבוקר (שלישי) פורסם בצרפת כי אם אמבפה יעזוב, פריז רואה באנטואן גריזמן כמחליף שלו. לפי הדיווח, המנהל הספורטיבי של אלופת צרפת, לאונרדו, מאמין כי חלוץ ברצלונה יכול וצריך להיכנס לנעליו הגדולות של ילד הפלא. במקביל, בספרד פורסם כי היחסים בין מסי לגריזמן עלו על שרטון, מה שעשו לסייע לעזיבתו האפשרית.


באוגוסט 2017, כזכור, הושאל אמבפה ממונאקו לפריז סן ז'רמן, שרכשה אותו בסיום אותה עונה תמורת לא פחות מ-180 מיליון יורו – עסקה שהפכה את ילד הפלא של הכדורגל הצרפתי לשחקן השני הכי יקר בהיסטוריה אחרי ניימאר. למרות גילו הצעיר, אמבפה זכה בשלוש אליפויות צרפת, גביע צרפתי, גביע הליגה הצרפתי ורגע השיא בקריירה שלו היה ב-2018 כשהוביל את הטריקולור לזכייה בגביע העולם.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי