ניימאר: "כשיר ועוד איך לברנבאו", סילבה רוצה לפרוש בפ.ס.ז'

ניימאר
ניימאר | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP/Getty Images

הכוכב שמחלים מפציעה כבר לא יכול לחכות למשחקו הראשון בצ'מפיונס מזה שנה. קפטן הצרפתים שמשחק כבר שמונה עונות במועדון: "אהיה פריזאי כל החיים, זה הבית השני שלי". וגם: המעבר לעיר האורות יחד עם זלאטן

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

זה לא סוד שניימאר הצטרף לפריז סן ז'רמן לפני כמעט שנתיים וחצי כדי להוביל את הקבוצה מעיר האורות לליגת האלופות. אלא שכבר שנה שלמה שהכוכב לא שיחק בליגת האלופות, מאז שכבש ובישל נגד הכוכב האדום בלגרד בחודש דצמבר. הברזילאי שנע בין פציעה להשעייה כבר לא יכול לחכות למשחק נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו בעוד שישה ימים (יום שלישי). "אני כשיר במאה אחוז ומוכן לשחק", אמר ניימאר שצפה אתמול במדריד במשחק הטניס במוקדמות גביע הדיוויס בין ספרד לרוסיה.

עוד בפ.ס.ז', הבלם והקפטן טיאגו סילבה העניק ראיון נרחב ל"פראנס פוטבול" ודיבר על רצונו לפרוש במועדון: "אהיה פריזאי לכל החיים", אמר שם. הקפטן נזכר בתחילת הקריירה: "אני בא משכונה ענייה שבה הפשע היה אפשרות, הייתי מאוד קרוב אליו. אמי נתנה לי אולטימטום – אם תוותר על הכדורגל תצטרך לעבוד קשה כל החיים כמו אח שלך. חיפשתי להגשים את החלום שלי. הייתי עלול לשבת היום באוטובוס".

על החתימה בפ.ס.ז' יחד עם זלאטן: "הוא התקשר אליי ממש כשחתמתי על החוזה ושאל אותי 'טיאגו, אתה באמת מצטרף לקבוצה? אם אתה לא הולך – אני לא חותם שם. אם שיקרת לי – תראה מה אני אעשה לך'. זלאטן הוא בחור נהדר ואני מדבר איתו באופן קבוע, יש לי הרבה כבוד והערצה אליו".

טיאגו סילבה. מקווה לפרוש בפ.ס.ז' (Gettyimages)

השאיפה לפרוש בפריז: "אני סוגר שמונה שנים כאן עם דרכון צרפתי בכיס ומרגיש כזה, אני גאה בזה. פריז היא חלק חשוב מחיי ואף אחד לא יוכל לקחת את זה. אני ברזילאי, יליד ריו דה ז'נירו אבל הבית השני הוא פריז. הרצון שלי הוא לסיים כאן את הקריירה, נדון על זה בהמשך. היה לי חלק בהתפתחות המועדון וצמחתי יחד איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי