"ארבעת המופלאים" יפתחו? טוכל: "אסור לתת יותר מדי אמון"

אנחל די מריה, מאורו איקרדי, ניימאר
אנחל די מריה, מאורו איקרדי, ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

לראשונה העונה, ודווקא לקראת בברנבאו, ניימאר, אמבפה, איקרדי ודי מריה זמינים לשחק. המאמן נזהר: "עלינו לחשוב איך למצוא איזון". בצרפת הזהירו: "השארת כוכב גדול על הספסל תיצור גלים, תהיה התוצאה אשר תהיה"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בצרפת כבר לא יכולים לחכות לקראת המשחק ביום שלישי בסנטיאגו ברנבאו כאשר פריז סן ז'רמן תפגוש את ריאל מדריד. אלופת צרפת, שטרם ספגה העונה במפעל, כבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר וגם אם תפסיד סביר שתעפיל מהמקום הראשון, אך אוהדי הכדורגל סקרניים במיוחד לגבי ההרכב של תומאס טוכל. רצה הגורל ודווקא עכשיו "ארבעת המופלאים" זמינים לשחק: קיליאן אמבפה, ניימאר, מאורו איקרדי ואנחל די מריה. אף אחד לא פצוע, אף אחד לא מושעה. ניימאר פתח בהרכב לאחר היעדרות בת חודש והוחלף באמבפה כזכור.

כולם, כמובן, רוצים לפתוח בהרכב. על אחת כמה וכמה הכוכב הברזילאי שלא שיחק כבר שנה בליגת האלופות. "אם לומר את האמת, המאמן היה מעדיף לאמוד את הכוח הזה במשחק פחות חשוב ויוקרתי", נכתב ב"פראנס פוטבול", שם פירטו את המספרים המפלצתיים של ארבעת שחקני ההתקפה, כאשר אדינסון קבאני שכשיר אף הוא נחשב כבר ללא רלוונטי. ניימאר כבש ארבעה שערים בשישה משחקים, אנחל די מאריה כבש תשעה ובישל כמות זהה ב-19 משחקים. אמבפה כבש תשעה שערים והוסיף עוד ארבעה בישולים ב-12 משחקים, וגם איקרדי בולט עם עשרה שערים ב-11 הופעות.

טוכל עצמו נזהר בדבריו: "יש הבדל בין אמון ליותר מדי אמון. עלינו לחשוב איך לאזן את הקבוצה, לשלוט גם בהתקפות המתפרצות של היריבות. זה לא קל. אולי נשנה מערך ונשחק 4:2:3:1, זו אפשרות, אבל ייתכן ונצטרך לחכות. זה נראה לי מערך עם יותר מדי נקודות תורפה. יש לנו גם את האפשרות לשחק ככה בסמוך לסיום המשחק או אם נהיה חייבים לכבוש".

טוכל עם אמבפה. צרות של עשירים (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

המאמן שיבח את העבודה של די מריה ואיקרדי: "הם עובדים קשה מאוד גם בלי הכדור וזה עושה הבדל גדול. מעבר לכך הם משחקים טוב יחד", אמר טוכל. כזכור, במחזור הפתיחה בצ'מפיונס הביסה פ.ס.ז' 0:3 את ריאל בביתה ועשתה זאת ללא ניימאר ואמבפה הפצועים, כאשר פאבלו סארבייה ודי מריה חברו לאיקרדי בחלק הקדמי. גואי, מרקיניוס ומרקו וראטי שיחקו בקישור באותו ערב.

אלא שהאיטלקי נעדר מהמשחק האחרון בשל פציעה בברך וגם אנדר הררה נמצא בספק למשחק. "אתה צריך להיות אמיץ", סיכם טוכל. "נחשוב, אולי זה יהיה רגע". בסקר האוהדים 60% הצביעו בעד המערך ההתקפי. בצרפת הזהירו: "השארת כוכב בסדר גודל של אמבפה או ניימאר על הספסל תיצור גלים-גלים, תהיה התוצאה הסופית אשר תהיה".

שחקני פ.ס.ז' חוגגים את היתרון המוקדם ( MARTIN BUREAU / Contributor)שחקני פ.ס.ז' חוגגים במחזור הפתיחה. ההרכב המאוזן עשה את שלו ( MARTIN BUREAU / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי