טוב שיש אותם: פ.ס.ז' חזרה מפיגור ל-1:3 משערים של ניימאר, אמבפה ואיקרדי

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

האלופה נקלעה לפיגור במחצית הראשונה משער עצמי של פארדס (41), אבל מהפך מהיר של הברזילאי בכדור חופשי (75), בישול שלו לצרפתי (76) ושער מהאוויר של איקרדי (81) נתנו ניצחון למוליכה. מונאקו גברה 0:3 על אמיין

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) עם חמישה משחקים, שבמרכזם האלופה פריז סן ז'רמן התארחה אצל מונפלייה והמשיכה לנצח עם מהפך ו-1:3 מרשים. בשעה זו מארחת מונאקו את אמיין, בעוד ראן פוגשת את אנז'ר לקרב על ההתקרבות לפסגה.

מונפלייה – פריז סן ז'רמן 3:1
עם איקרדי, אמבפה וניימאר בחוד, פ.ס.ז' לא ציפתה להיתקל בבעיות בדרום צרפת. אבל שתי פציעות של אידריסה גיי ופרנסאל קימבמפה בתוך 25 הדקות הראשונות אילצו את תומאס טוכל לבצע חילופים כפויים. המארחת החלה ללחוץ ובדקה ה-41 השיגה קרן, אותו נגח בטעות לאנדרו פארדס לשער הלא נכון. מונפלייה החלה לחגוג, רואה סנסציה באופק.

אבל המחצית השנייה, לעומת זאת, היתה סיפור אחר לגמרי. בדקה ה-73 הורחק פדרו מנדש בצהוב שני, והמשחק נפתח מחדש. תוך שתי דקות ניימאר השווה בכדור חופשי א-לה מסי, ודקה לאחר מכן הוא בישל לאמבפה את שער היתרון. בדקה ה-81 הגיע הצלע השלישית בחוליית ההתקפה, מאורו איקרדי, וכבש מהאוויר לאחר הגבהה של אמבפה בדרך ל-1:3 שהרגיע את האוהדים ואת טוכל.

מונאקו – אמיין 0:3
לאחר הניצחון הדרמטי על טולוז במחזור שעבר, הקבוצה מהנסיכות חגגה בביתה על אמיין הקטנה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, בדקה ה-62 וויסאם בן-יידר שבר את הקרח במשחק עם שער נהדר מהאוויר לאחר כדור קרן. ארבע דקות לאחר מכן גיירמו מאריפן הצ'יליאני כבש שער דומה מאוד והכפיל את היתרון של מונאקו. שלוש דקות בלבד חלפו בהתמודדות, ואמיין הוציאה כדור נוסף מהרשת, הפעם לאחר בעיטה מוצלחת של קייטה באלדה, שחתם את תוצאות המשחק.

שחקני מונאקו חוגגים את הניצחון הגדול (VALERY HACHE/AFP via Getty Images)
שחקני מונאקו חוגגים את הניצחון הגדול (VALERY HACHE/AFP via Getty Images)

תוצאות נוספות:
ניס – מץ 1:4

ראן – אנז'ה 1:2

שטרסבורג – טולוז 2:4 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי