ניימאר זכה לשבחים: "דקות של שיגעון". עימות בין אמבפה לטוכל?

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

החלוץ התאכזב לאחר שהוחלף בדקה ה-90 והתעלם ממאמנו, בספרד מחממים: "היחסים ביניהם עשויים לזרז את בקשתו של החלוץ לעזוב". ב"לאקיפ" נכתב על הברזילאי: "שיעור בכדורגל". טיאגו סילבה רשם ציון דרך

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן אמנם הייתה בפיגור במשחק החוץ במונפלייה עד הדקה ה-74 אך גם זה לא מנע ממנה להמשיך לנצח (1:3) בדרך לעוד אליפות קלה. נראה שכל שחקני ההתקפה של האלופה נמצאים בכושר טוב, אך לא הכול ורוד בעיר האורות. קיליאן אמבפה הוחלף אתמול (שבת) בדקה ה-90 לאחר שהספיק לכבוש וגם לבשל למאורו איקרדי והתעלם לחלוטין ממאמנו תומאס טוכל שבא לחבק אותו. שלושה ימים קודם לכן הוחלף החלוץ בדקה ה-75. בספרד מחממים את הגיזרה: "עוד בלאגן בין ניימאר וטוכל", נכתב ב"אס" הספרדי והוסיפו שהיחסים בין השניים עשויים לזרז את בקשתו של אמבפה לעזוב. כמו כן נכתב כי אמבפה כעס על טוכל כשלא שיחק בשני מחזורי הסיום אשתקד בצרפת וכך לא היה יכול להיאבק עם ליאו מסי על תואר נעל הזהב.

והיה גם משחק. בצרפת החמיאו לניימאר שכבש שער נפלא בבעיטה חופשית ובהמשך תרם בישול. "שבע דקות של שיגעון", נכתב ב"לאקיפ" על ניימאר. "מתסכול גדול ועד שיעור בכדורגל", נכתב ב"פראנס פוטבול". לאחר המשחק אמר ניימאר: "זה היה משחק קשה מאוד, אבל השתפרנו במחצית השנייה ולכן השגנו את הניצחון החשוב הזה. לפני המשחק אנשים אמרו לי לבקש לבעוט את הכדורים החופשיים. אני שמח שכבשתי שער יפה שעזר לקבוצה". 

עבור הקפטן טיאגו סילבה היה מדובר בערב מרגש במיוחד. הבלם הברזילאי רשם את משחקו ה-300 במועדון כשרק שישה עשו זאת לפניו. סילבה אמר: "זו הדרך הטובה ביותר לסיים את הערב – עם ניצחון. אני גאה לעשות היסטוריה ולשחק כאן כל כך הרבה משחקים עם סרט הקפטן. אלה מספרים שלא יכולתי לדמיין, אבל עליי להמשיך ולשפר את הסטטיסטיקה". רק נזכיר כי הבלם טרם קיבל הצעה לחדש את חוזהו בקבוצה.

 

 

תומאס טוכל סיכם: "זה היה קשה לשחק נגד קבוצה חזקה כזו באווירה הביתית הזו. נשארנו רגועים עד לרגע האחרון והצלחנו להגיב כמו שצריך. אהבתי מאוד את הגישה שלנו וכמובן שיש לנו את האיכות. כל הקבוצה עשתה את המוטל עליה. זה ניצחון מאוד מספק שהיינו ראויים לו".

פ.ס.ז', כאמור, ממשיכה בשלה. איקרדי שכבש שער יפה מהאוויר השווה את הרקורד של ניימאר – כבש שישה שערים בששת המשחקים הראשונים בהם פתח בהרכב במסגרת הליגה. כמו כן, האלופה הוכיחה שוב עד כמה הסגל שלה עמוק. מאז תחילת העונה שיתפה האלופה 30 שחקנים בכל המסגרות – יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הגדולות באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי