ניימאר בראיון יוצא דופן: "אוהב את מסי, אך לא מתכוון לעזוב את פ.ס.ז'"

ניימאר
ניימאר | David Ramos/Getty Images

הכוכב הברזילאי דיבר בתקשורת הצרפתית לגבי עתידו: "יש לי שנתיים נוספות כאן, וצריך להישאר ממוקד". המטרה: "מכוונים בעיר לזכייה בליגת האלופות". אמונה: "אף פעם לא משחק בשביל להיות מספר 1"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן הביסה 0:4 אתמול (ראשון) את סט אטיין והגדילה את הפער בטבלה לשבע נקודות מהמקום השני, במשחק בו ניימאר היה מהבולטים ביותר על המגרש, לאחר שבישל שני שערים, היה מעורב בכיבוש השער השער הראשון ואף החמיץ פנדל שהוא עצמו סחט.

הכוכב הברזילאי העניק היום ראיון יוצא דופן לתקשורת הצרפתית, בו שיתף את המחשבות שלו לגבי עתידו בפ.ס.ז', כושר המנהיגות שלו, הפילוסופיה שהוא מאמין בה ומה הוא חושב על ליאו מסי.

עתידו בפ.ס.ז': "לעזוב? למה שארצה לעזוב את המקום הזה?" אמר הכוכב בחיוך. "יש לי שנתיים נוספות לחוזה שלי, והקבוצה רק ממשיכה להתקדם ולהתקדם. אנחנו חייבים להישאר ממוקדים כדי להמשיך לזכות בתארים. המטרה העיקרית שלנו היא הזכייה בליגת האלופות".


ניימאר. "למה שארצה לעזוב את פ.ס.ז'?" (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

פילוסופיית משחק: "אני אף פעם לא משחק כדי להיות מספר 1. אני משחק אך רק בגלל האהבה שלי לכדורגל. אני מרגיש שמחה כשאני משחק, וכשאני על המגרש אני תמיד נותן 100%, לא משנה מה".

מנהיגות: "מלבד אלוהים, אני לא מאמין שיש משהו שהוא מושלם. מנהיג הוא מישהו שצריך לעזור לקבוצה לנצח ולהוביל אותה לניצחון. זה יכול להיות הקפטן או החלוץ. לכל אחד יש את הדרך שלו לבטא מנהיגות".

ניימאר האמיתי: "רק מעט מאוד אנשים מכירים את ניימאר האמיתי, רק ההורים והחברים שלי. מה שכל שאר האנשים רואים ממני זה אדם אחר לגמרי. אני מאוד שליו ושמח, ואוהב להיות בקרבת האנשים היקרים לי. אני אוהב להתענג על כל רגע בחיים עם כולם". ליאו מסי: "אני תמיד אוהב אותו. הוא שחקן מדהים, הכי טוב שראיתי. לא מפתיע שיש לו כבר שישה כדורי זהב. קיליאן אמבפה? יש בו משהו מאוד מיוחד".


ניימאר עם מסי. "תמיד אוהב אותו" (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי