פריז סן ז'רמן חגגה על לה מאן עם 1:4 ועלתה לרבע הגמר

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

גביע הליגה: הקבוצה מעיר האורות לא התקשתה אצל יריבתה הצפונית. סראביה, צ'ופו מוטינג, אמבפה ודי מריה חתומים על הניצחון הקליל. ללא דפאי, ליון העפילה גם היא לאחר 1:4 על טולוז

(גודל טקסט)

אחרי שריימס ופרדראג ראיקוביץ' העפילו לרבע גמר גביע הליגה, גם פריז סן ז'רמן השלימה הערב (רביעי) את המשימה לאחר 1:4 קליל ומבריק נגד לה מאן מהליגה השנייה. קודם לכן, ליון השלימה 1:4 על טולוז בביתה ועלתה גם היא שלב הבא. בנוסף, אמיין, ברסט, שטרסבורג, וסט אטיין ניצחו במשחקיהן ועלו שלב.

לה מאן – פריז סן ז'רמן 4:1

חגיגה אדירה של כדורגל נרשמה הערב בצפון-מערב צרפת, כשהאלופה פ.ס.ז' התארחה אצל לה מאן מהליגה השנייה במסגרת שמינית הגמר גביע הליגה, ולא ממש ריחמה על יריבתה הצנועה. תומאס טוכל השאיר את ניימאר מחוץ לסגל, אך ניתן היה למצוא בין השמות ב-11 הראשונים את קיליאן אמבפה, אנחל די מריה, פבלו סראביה ומרקו וראטי.

המחצית הראשונה בהתמודדות הייתה גם זו שהכריעה אותה. בדקה ה-21 די מריה הגביה לעבר סראביה, שמצא את הרשת בנגיעה אחת. בדקה ה-41 אריק צ'ופו מוטינג הכפיל לאחר תרגיל נהדר בכדור חופשי. על סף הירידה למחצית, אמבפה כבש לאחר כדור ארוך של וראטי, ובפתיחת השנייה די מריה קבע 0:4 עם בעיטה מ-25 מטרים. בדקה ה-53 האריסון מנזאלה צימק ל-1:4 וקבע את תוצאת המשחק.

חגיגה של הפריזאים בלה מאן (JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images)


ליון – טולוז 1:4

ברטראן טראורה (2, 57), לוקאס טוזאר (17) ומרטין טרייה (91) השכיחו את חסרונם של ממפיס דפאי וג'ף ריין אדלייד הפצועים שגמרו את העונה וסידרו ניצחון חלק בדרך לשלב שמונה האחרונות של המפעל השלישי בחשיבותו, קואדיו קונה (47) רק צימק עבור טולוז, נועלת הטבלה, שתחזור להתמקד במאבקי ההישרדות.

תוצאות נוספות
אמיין – ראן 2:3

ברסט – בורדו 0:2

נאנט – שטרסבורג 1:0

נים – סט אטיין 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי