אמבפה כיכב עם צמד, פריז סן ז'רמן גברה 1:4 על אמיין

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

לאחר שחגג 21, הקיצוני המבריק רקד מול קבוצת התחתית בניצחון קבוצתו. ניימאר ואיקרדי הוסיפו שערים משלהם. מארסיי ניצחה 1:3 את נים, ראייקוביץ' וריימס סיימו ב-1:1 מול ליון. מונאקו ניצחה 1:5 את ליל

(גודל טקסט)

הליגה הצרפתית חזרה היום (שבת) עם המחזור ה-19, כאשר כל משחקי המחזור התקיימו במקביל. במוקד, האלופה פריז סן ז'רמן גברה 1:4 בביתה על אמיין, הרבה בזכות הופעה אדירה של קיליאן אמבפה. מונאקו הביסה 1:5 בביתה את ליל והתקרבה לצמרת. ריימס ופרדראג ראיקוביץ' סיימו ב-1:1 נגד ליון, ומארסיי גברה על נים הצנועה.

פריז סן ז'רמן – אמיין 1:4
אלופת צרפת השלימה הערב משחק עשירי ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד, כשמולה עמדה אמיין הצנועה מהתחתית. זה התחיל כבר בדקה העשירית, כשניימאר ראה את קיליאן אמבפה חופשי באזור קו מחצית החדש, מסר לצרפתי כדור טוב בשביל לרוץ עד השער, והכוכב שחגג אתמול 21 מצא את הרשת ללא בעיות. עם פתיחת המחצית השנייה ניימאר עצמו נכנס לנעלי הכובש וקבע 0:2. בדקה ה-65 אמבפה השלים צמד, הפעם מבישול אדיר של אנחל די מריה, וחמש דקות לאחר מכן ג'ון מנדוזה הקולומביאני כבש שער כבוד עבור האורחת, את המילה האחרונה אמר מאורו איקרדי, שכבש את הרביעי של הפריזאים וחתם את המשחק.


אמבפה וניימאר חוגגים על חשבונה של אמיין (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

ריימס – ליון 1:1
לאחר שני ניצחונות רצופים, ריימס ופרדראג ראייקוביץ' נעצרו היום עם תיקו הביתי מול ליון. לצערו של השוער הסרבי, ההגנה שלו עמדה לא טוב בכדור חופשי של האורחת, וכבר לאחר תשע דקות הוא נאלץ להוציא כדור מהרשת אחרי שער של לוקא טוזאר. בדקה ה-44 ריימס קיבלה בצדק כדור עונשין, אותו תרגם מתיו קפארו לשער שוויון. עד הסיום לא נפלה הכרעה בין הצדדים, והמשחק נגמר בחלוקת נקודות.

מונאקו – ליל 1:5
הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים עשתה היום צעד משמעותי לעבר צמרת הליגה, הרבה בזכות יכולת טובה בבית נגד ליל החזקה, שעלתה ראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-13 עם בעיטה נהדרת של ויקטור אוסימן. עשר דקות לאחר מכן וויסאם בן-יידר בישל לג'לסון מרטינס את השוויון, ובדקה ה-29 קייטה באלדה השלים מהפך במשחק עם נגיחה נהדרת, ובדקה ה-53 בן-יידר עצמו התכבד בשער השלישי של קבוצתו, ובדקה ה-65 כבר חגג צמד באצטדיון לואי השני. בדקה ה-93 הבלם קמיל גליק השלים את החגיגה הגדולה של קבוצתו וכבש 1:5 אדיר.

מארסיי – נים 1:3
בעזרת הרבה מאוד מזל, מארסיי של אנדרה וילאש בואש הצליחה להשיג ניצחון חשוב בקרב על הסגנות בצרפת. אצטדיון הוולודרום היה מלא לגמרי וסיפק אווירה ביתית מאוד, אך על כר הדשא הדברים לא הסתדרו בהתחלה לשחקנים בכחול-לבן. לאחר מחצית אחת מאופסת, בדקה ה-46 סופיאן אלקוש הקשר כבש לשערו והעניק למארסיי את היתרון. דריו בנדטו הכפיל את התוצאה בדקה ה-66 עם ביצוע אישי מבריק, ובדקה ה-82 דימטרי פאייה קבע 0:3 אדיר במשחק. בסיום, נים צימקה ל-1:3 משער של אנתוני ברינקון בדקה ה-91, אך שום דבר לא מנע את ההפסד של קבוצתו.

תוצאות נוספות
דיז'ון – מץ 2:2

מונפלייה – ברסט 0:4

נאנט – אנז'ה 2:1

ניס – טולוז 0:3

ראן – בורדו 0:1

שטרסבורג – סט אטיין 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי