פ.ס.ז' נעצרה לאחר שישה ניצחונות רצופים, בתום 3:3 מטורף מול מונאקו

ניימאר
ניימאר | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

משחק הפכפך ומרתק בפארק דה פראנס הסתיים בחלוקת נקודות בין האלופה לקבוצה מהנסיכות, ניימאר כבש צמד. מוקדם יותר, נאנט גברה 0:2 על סנט אטיין במשחק ללא קהל ודיז'ון הפתיעה את ליל

(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של מארסיי וליון, המחזור ה-20 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שלושת המפגשים האחרונים. במוקד, האלופה והמוליכה פריז סן ז'רמן נפרדה ממונאקו בתיקו בתום משחק מרתק. מוקדם יותר, נאנט גברה 0:2 בחוץ על סנט אטיין לראשונה מזה 20 שנה במשחק שנערך ללא קהל ודיז'ון השיגה ניצחון מפתיע על חשבון ליל.

פריז סן ז'רמן – מונאקו 3:3
איזה משחק נהדר קיבלנו הערב בפארק דה פראנס, כיאה למפגש בין שתיים מהקבוצות הגדולות בכדורגל הצרפתי. עיקר האקשן התרכז במחצית הראשונה, שבה נכבשו רוב השערים והיתרון התחלף פעמיים, ובסיום הקרב המרתק האלופה נעצרה לאחר שבעה ניצחונות רצופים, בעוד הקבוצה מהנסיכות השלימה מחזור חמישי רצוף ללא הפסד ונותרה במקום השמיני.

ניימאר הבקיע כבר בדקה השלישית את הראשון של הפריזאים אחרי בישול נפלא של מרקו וראטי, ג'לסון מרטינס השווה תוך ארבע דקות בלבד הודות ליציאה רעה של קיילור נבאס שהשאירה אותו מול שער ריק ובדקה ה-13 כבר הושלם המהפך, כאשר וויסאם בן יידר חתם התקפה מתפרצת בסיומת מעולה והעניק למונאקו את היתרון.

אלא שבדקה ה-24 הבקיע פודה באלו טורה שער עצמי חסר מזל שאיזן את התוצאה ושלוש דקות לפני ההפסקה קיליאן אמבפה סחט פנדל וניימאר ניצל זאת כדי להחזיר לפ.ס.ז' את ההובלה. המילה האחרונה הייתה של האורחים, או ליתר דיוק של איסלאם סלימאני – שכעבור חמש דקות מרגע כניסתו מהספסל הבקיע את השלישי של האדומים-לבנים וקבע שוויון שנשמר עד לסיום.

סנט אטיין – נאנט 2:0

בשל התפרעות אוהדי סנט אטיין במשחק נגד פריז סן ז'רמן, ההתמודדות נערכה ללא קהל ונאנט האורחת ניצלה זאת על מנת להשיג ניצחון חוץ ראשון על יריבתה מאז נובמבר 2000. מהדי אבייד הפציץ לרשת הגבוהה (23) את שער הבכורה שלו העונה ולודוביק בלאס (48) קבע את תוצאת המשחק עם החמישי שלו בליגה. נאנט חיברה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים וטיפסה לפחות זמנית למקום הרביעי עם 32 נקודות. מנגד, סנט אטיין רשמה הפסד רביעי ברציפות ונותרה במקום ה-15 עם 25 נקודות בלבד.

ניצחון בדלתיים סגורות. שחקני נאנט חוגגים ( JEAN-PHILIPPE KSIAZEK / Contributor)
ניצחון בדלתיים סגורות. שחקני נאנט חוגגים ( JEAN-PHILIPPE KSIAZEK / Contributor)

דיז'ון – ליל 0:1
למרות שנותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-21, ה"חרדלים" הפתיעו את קבוצת הצמרת ועלו למקום ה-16 בטבלה אחרי שניצחו לראשונה מזה חמישה מחזורים, בעוד לאורחת זה היה הפסד שני רצוף שהוריד אותה למקום החמישי. חוליו טבארס הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-47.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי