אמבפה מסביר מדוע הוא לוקח השראה מהקריירה של רונאלדו ולא ממסי

קיליאן אמבפה, כריסטיאנו רונאלדו
קיליאן אמבפה, כריסטיאנו רונאלדו | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images

כוכב פ.ס.ז' בראיון באיטליה: "מעריך אותו מאוד, אבל אני לא יכול להישאר בקבוצה אחת למשך כל הקריירה. כריסטיאנו השחקן הנכון להחזיר את גביע הצ'מפיונס ליובנטוס". וגם: ניימאר, איקרדי והשחקן שהכי הפתיע אותו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה מחורר רשתות בכל שבוע וגם מספק לא מעט ראיונות לתקשורת, כמעט באותו הקצב. כוכבה של פריז סן ז'רמן התראיין הפעם ל"גאזטה דלה ספורט" ונשאל בין היתר כמובן על ארץ המגף, דיבר שוב על כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי ומי מהווה עבורו מודל לחיקוי ומקור השראה, וכן על חבריו בפריז סן ז'רמן והשחקן שהכי הפתיע אותו.

תחילה הציג החלוץ את המסר שלו לאוהדים: "אני ילד שהיה לו חלום, נתן את המקסימום ומנסה לפרוץ גבולות כל הזמן, להשתפר ולהותיר חותם בכדורגל. גם אני הערצתי שחקני עבר, כמובן את הברזילאים הגדולים כמו פלה, רונאלדו נזאריו, רונאלדיניו, קאקה ואחרים".

ההשראה שלו: "זה מאוחר מדי ללכת בדרכו של ליאו מסי ולשחק כל הקריירה במועדון אחר, לא הייתי יכול להישאר במונאקו. בלי להוריד חלילה מהגדולה של מסי, אני מקבל השראה מהקריירה של כריסטיאנו רונאלדו. הוא בהחלט השחקן הנכון כדי להחזיר את גביע האלופות ליובנטוס. תמיד היה חסר לה משהו כדי לעשות את ההבדל ולזכות במפעל למרות שהיא התקרבה ושיחקה בגמרים וכעת יש לה את רונאלדו. הוא השחקן שעוזר לך לזכות בתארים החשובים". כשנשאל על הפייבוריטיות אמר: "כמובן שיובה נמצאת אבל יש את הקבוצות הרגילות כמו ריאל מדריד, ברצלונה וליברפול".

החלוץ מלא הערכה לחברו ניימאר: "הוא שחקן נהדר, יש לנו קשור מיוחד גם מחוץ למגרש. הוא חווה שתי עונות לא קלות אבל הוא חוזר לאט לאט לכושר הטוב ביותר שלו. אלה חדשות טובות עבור אוהדי פ.ס.ז' בפרט ואוהדי הכדורגל בכלל".

הטריו ההתקפי של פ.ס.ז' עובד מצוין העונה. הקבוצה כבשה כבר 86 שערים בכל המסגרות (50 בליגה ועוד 17 בליגת האלופות בין היתר), כאשר חוץ מאמבפה עצמו שכבש 21 שערים והברזילאיח שהוסיף 13 – מאורו איקרדי תרם 17. אמבפה אמר על החלוץ: "הוא אחד החלוצים הטובים בעולם. הגיע מעוד עניו ושקט, נחוש בדעתו לעזור לקבוצה, הוא כל הזמן מבקיע. הוא שחקן חשוב עבורינו וסגנון המשחק שלנו משלים זה את זה. הכי חשוב שנמשיך ככה".

על השחקן שהכי הפתיע אותו: "אני חושב שמרקו וראטי הוא תופעה. אני גאה לשחק איתו, הוא תמיד בכושר טוב. הוא הכי הרשים אותי בזמן שאני בקבוצה, זה מדהים שהוא משחק בקבוצה שלי".

ההתקפה המפחידה של פ.ס.ז' (Photo by Anne-Christine POUJOULAT / AFP)

עוד באותו נושא: ניימאר, קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי