1:3 לשטרסבורג על מונאקו, הפסד לראיקוביץ'

לודוביק אז'ורק חוגג
לודוביק אז'ורק חוגג | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

ליגה צרפתית: הקבוצה מהנסיכות סיפקה הופעה חלשה ורשמה הפסד שני ברציפות, אקס מכבי ת"א וריימס נכנעו 1:0 למץ. מארסיי נעצרה וסיימה ב-0:0 מאכזב עם אנז'ה

(גודל טקסט)

לאחר התיקו בין ניס לראן אמש (שישי), המחזור ה-21 בליגה הצרפתית נמשך הערב עם שישה משחקים נוספים. תחילה, מארסיי איבדה שתי נקודות חשובות במאבקי הצמרת כשסיימה ב-0:0 מול אנז'ה. בנוסף, מונאקו רשמה הפסד כואב 3:1 לשטרסבורג ובמקביל ריימס ופרדראג ראיקוביץ' הפסידו בביתם 1:0 למץ. כמו כן, סנט אטיין גברה על נים, אמיין נכנעה לברסט ומונפלייה השיגה שלוש נקודות מול דיז'ון.

מארסיי – אנז'ה 0:0
למרות שני הניצחונות הרצופים במשחקי הליגה האחרונים, מארסיי אנדרה וילאש-בואש הציגה הערב משחק רע מאוד ב"וולדרום" שלה ובכך איבדה נקודות ליגה חשובות. דריו בנדטו הארגנטינאי פתח בחוד של החבורה מהדרום, אך לא קיבל מספיק כדורים מחבריו לקישור והצליח לאיים על השער היריב מעט מדי. מנגד, אנז'ה מהמקום השביעי הציגה עמידה הגנתית נהדרת, אך לא רשמה בעיטה אחת אפילו לשער בכל המשחק.


וילאש-בואש מתוסכל. 0:0 מאכזב למארסיי (DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images)

מונאקו – שטרסבורג 3:1
הקבוצה מהנסיכות הגיעה אחרי שני המשחקים הכי קשים שיכולים להיות בליגה הצרפתית – שני משחקים רצופים מול פאריס סן ז'רמן (אחד מהם היה משחק השלמה מהסיבוב הראשון). בראשון היא סיימה ב-2:2 ובשני הובסה 4:1, וכעת רשמה הפסד שני ברציפות, אבל הפעם זה היה כואב יותר, בטח כאשר המארחת עקפה את מונאקו בטבלה ועלתה למקום השביעי.

לודוביק אז'ורק כבש את השער הראשון בדקה ה-40 עם סיומת קטלנית מתוך הרחבה, אדריאן תומאסון הכפיל בדקה ה-66 עם ביצוע נהדר והבלם סטפן מיטרוביץ' כבש את השלישי בדקה ה-74 בנגיחה. בדקה ה-86 סטבאן יובטיץ' צימק וקבע את תוצאת המשחק עם שער יפה, אך מעט מאוחר מדי בשביל להחזיר את קבוצתו למשחק.

ריימס – מץ 1:0
הפעם, שוער המארחת ואקס מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', לא הצליח לשמור על שער נקי. האורחת עלתה ליתרון כבר אחרי שלוש דקות, שהסרבי יצא בצורה מעט מהוססת להגבהה שנכנסה לרחבה שלו מהאגף הימני, וחביב דיאלו נגח היטב לרשת. הקבוצה של ראיקוביץ' שלטה, לחצה אך התקשתה להגיע למצבים מסוכנים של ממש ולא הצליחה להשוות עד לסיום, ובכך רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון.

תוצאות נוספות
ברסט – אמיין 1:2
מונפלייה – דיז'ון 1:2
סנט אטיין – נים 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי