מטורף: ראן ביצעה מהפך בתוספת הזמן וניצחה 2:3 את נאנט

שחקני ראן
שחקני ראן | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

האדומים-שחורים המשיכו את העונה הנפלאה שלהם ורחוקים שתי נקודות בלבד ממארסיי השנייה. למרות שהקנריות הובילו עד הדקה ה-93, שערים מאוחרים של בוריגו וראפיניה העניקו למארחת שלוש נקודות דרמטיות

קבוצות: ראן נאנט
(גודל טקסט)

טירוף. במסגרת המחזור ה-22 בליגה הצרפתית, ראן אירחה בביתה את נאנט, למשחק שהיה רגוע מאוד ברוב דקותיו, אך הפך למשוגע ביותר שנראה בצרפת העונה, כאשר המארחת ניצחה 2:3, כשעד הדקה ה-93 במשחק היא עוד הייתה בפיגור.

שני הצדדים כמעט ולא עשו דבר במהלך המחצית הראשונה, שהסתיימה ללא שערים. החצי השני היה כבר סיפור אחר. בדקה ה-47 כדור קרן של נאנט עשה הרבה מאוד בלאגן בתוך הרחבה של ראן, כשבסיום המהלך הבלם דמיאן דה סילבה כבש בטעות לשערו והימם את כולם. המארחת לחצה בכל חלקי המגרש לאחר מכן, ובדקה ה-71 מצאה את שער השוויון לאחר כדור עונשים רע מאוד של אמבייה ניאנג, אך ראפיניה הברזילאי היה במקום הנכון לכדור החוזר.

הקצב הגבוה נמשך במהלך הדקות שחלפו, ובדקה ה-80 בדיוק נאנט השיבה לעצמה את היתרון במשחק, כשמוזס סימון הניגרי התגבר על כשחקני ההגנה באדום-שחור והכניע גם את אדוארד מנדי. נגמר? ממש לא. בדקה ה-94 של המשחק יאן גבואו מצא את בנג’מין בוריגו חופשי על קן ה-16, והאחרון שיגר בעיטה שטוחה וקבע 2:2 במשחק. בדקה ה-98 של המשחק הגיע המהפך הגדול במשחק, כשראפיניה השלים צמד במשחק והקפיץ את כל יושבי המגרש.


ראפיניה חוגג. מהפך מטורף בדקה ה-98 של ראן (DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images)

העונה הנפלאה של ראן נמשכה גם הערב וכעת היא מדורגת במקום השלישי בטבלה, כשהמרחק בינה לבין מארסיי השנייה עומד על שתי נקודות בלבד. מנגד, נאנט רשמה הפסד שני ברציפות בליגה ועשויה לאבד בקרוב את המקום השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי