קיליאן אמבפה כבש, פריז סן ז'רמן ניצחה 2:4 את ליון

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images

האלופה רשמה ניצחון חמישי ברציפות בפארק דה פראנס והגדילה את הפער ממארסיי ל-12 נק'. הכוכב הצרפתי כבש את ה-15 שלו העונה, אליו הצטרפו די מריה, מרסאל (עצמי) וקבאני. טרייר ודמבלה צימקו מנגד

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 של הליגה הצרפתית ננעל היום (ראשון) לאחר ה-43 המרהיב של פריז סן ז'רמן על ליון. קודם לכן, מונפלייה גברה 0:1 על סנט אטיין וריימס ללא פדראג ראיקוביץ' הובסה 3:0 על ידי שטרסבורג.

פריז סן ז'רמן – ליון 2:4
האלופה ממשיכה להגדיל את הפער בליגה הצרפתית בדרך לאליפות שלישית ברציפות ותשיעית במספר עם ניצחון חמישי ברציפות. פריז שלטה במשחק החל משריקת הפתיחה ועלתה ליתרון מהיר לאחר מהלך אישי נפלא של אנחל די מריה שהסתיים בכיבוש מזווית קשה, קיליאן אמבפה כבש את ה-15 שלו העונה בדקה ה-38 ושתי דקות לתוך המחצית השנייה נראה שהסיפור גמור אחרי פרננדו מרסאל דחק לשערו הוא את השלישי של פריז סן ז'רמן.

ליון לא אמרה נואש וחזרה למשחק ברוח סערה עם שני שערים מהירים מרטין טרייר (52) ושל מוסא דמבלה (59). אבל זה היה הערב של פריז סן ז'רמן שסגרה את הסיפור כיבוש של אדינסון קבאני, שקיבל כדור נפלא מאנחל די מריה בדקה ה-80. ליון המאוכזבת שהשלימה משחק שלישי ללא ניצחון סיימה את המחזור במקום התשיעי והיא תקווה להמתיק את המשך העונה במפגש הכפול נגד יובנטוס בשמינית הגמר.

מונפלייה – סנט אטיין 0:1
המשחק היה שוויוני מאוד בחצי הראשון, והמארחת עלתה ליתרון בדקה ה-25 בזכות נגיחה נפלאה של אנדי דלורט אחרי הגבהה של סולומון סמביה מהאגף הימני. אך למרות הבישול היפה, סמביה קיבל אדום בדקה ה-41 אחרי שמנע הזדמנות ודאית לשער והכשיל את מיחאילו ריסטיץ' על סף הרחבה. תחילה השופט שרק לפנדל והוציא לשחקן כרטיס צהוב, אך לאחר התערבות מערכת ה-VAR התברר כי העבירה בוצעה מחוץ לרחבה והשחקן הורחק.

האורחת לא קיבלה פנדל, אך נהנתה מיתרון מספרי לאורך כל המחצית השנייה, בה באופן טבעי שלטה ויזמה, אך התקשתה להגיע למצבים מסוכנים לאורך כל 45 הדקות האחרונות, על אף שהמארחת לא עשתה כמעט דבר מבחינה התקפית. בסופו של דבר מונפלייה יצאה מאושרת ועלתה למקום החמישי, כשהיא רחוקה רק שלוש נקודות מליל מהרביעית. מנגד, סנט אטיין נותרה במקום ה-15, ארבע נקודות בלבד מעל נים, אשר נמצאת מתחת לקו האדום.


אנדי דלורט חוגג (GERARD JULIEN/AFP via Getty Images)

שטרסבורג – ריימס 3:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי