ללא וראטי וכשניימאר בספק, פ.ס.ז' רוצה להימנע מעוד סנסצייה נגד דיז'ון

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

טוכל מתכונן לרבע גמר הגביע מחר (19:25, ספורט3) נגד הקבוצה האחרונה שגברה על האלופה: "יהיה משחק קשה ופיזי מאוד, נקווה לסגור את זה ב-120 דקות". על איקרדי: "הוא זקוק לשער". בנוסף: מארסיי פוגשת את ליון

(גודל טקסט)

לצד האכזבה הגדולה מההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי מנצ'סטר יונייטד, אחד מרגעי השפל של פריז סן ז'רמן אשתקד היה ההפסד לראן בגמר הגביע לאחר דו קרב פנדלים. מחר (רביעי, 19:25, שידור ישיר בספורט3) הקבוצה של תומאס טוכל תרצה לגבור על דיז'ון במסגרת רבע הגמר כשתצא למשחק חוץ לא פשוט. אותה דיז'ון אמנם מדורגת מקום ה-17 בטבלה, נקודה בלבד מהקו האדום, אך מדובר בקבוצה האחרונה שהצליחה לנצח את האלופה, כשבמחזור ה-12 בליגה הצרפתית גברה 1:2 על האלופה. שער יתרון של קיליאן אמבפה לא הספיק לה.

 
טוכל אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק קשה ופיזי מאוד. אני יודע שהם ישחקו על כדורים ארוכים וינסו לזכות בכדורים ארוכים. זו יריבה שנכנעה רק פעמיים העונה בביתה, כך שזה יהיה מסובך". המאמן אפילו פלט: "יש לנו 120 דקות כדי לנצח שם, אבל ברור שנרצה. על השערים הרבים שהקבוצה מבקיעה במצבים הנייחים: "לא השתנה הרבה. לעתים צריך רק להיות יותר ממוקדים. יש לנו בועטים מעולים כמו אנחל די מריה וניימאר, וכמובן שגם הנוגחים שלנו מעולים".
 
 
התקופה הפחות טובה של מאורו איקרדי: "זה תמיד אותו דבר עם חלוצים. הוא זקוק לשער, זה ייתן לו ביטחון. אבל הוא שחקן מנוסה מאוד, הוא יודע שלפעמים יש רגעים קשים באמצע עונה. אני משוכנע שהוא ימשיך לעבוד קשה, יינסה ולכבוש. כל אחד יכול לעזור לו".

די מריה מאוכזב נגד דיז'ון בליגה. לא הפסידו מאז (PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images)
 
 
בדיוק בעוד שבוע תפגוש פ.ס.ז' בגרמניה את בורוסיה דורטמונד במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. המאמן רמז שייבצע רוטציות גם בשל משחק הליגה בשבת אך הצהיר עד כמה חשוב להגיע למשחק הזה עם ביטחון. מרקו וראטי ייעדר מהמשחק וכך גם מרקיניוס. אדינסון קבאני ששבר בצורת ארוכה בליגה במהלך הניצחון על ליון – עשוי לפתוח בהרכב בתקווה שיכבוש את השער ה-200 שלו במועדון. לגבי ניימאר תתקבל החלטה רק מחר.
 
 
על ליגת האלופות: "זו אשמתנו שיש אווירה שלילית סביב הקבוצה לפני שמינית הגמר. בשנים האחרונות הודחנו נגד ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד. אבל אנחנו שמחים מאוד להיות שם, זה חלום לשחק משחקים כאלה, אנחנו ניתן הכל ולא נושפע מבחוץ".

במשחק נוסף מחר בחצי הגמר, ליון ומארסיי ייאבקו גם הן על מקום בחצי הגמר (22:00, שידור ישיר בספורט3). המארחת, שנכנעה 4:2 לאלופה, ניצחה רק פעם אחת בארבעת משחקיה האחרונים והיא מדורגת במקום התשיעי בלבד. מארסיי מנגד מדורגת במקום השני בטבלה כשלא ספגה בחמשת המשחקים האחרונים שלה. במסגרת הליגה הקבוצות נפגשו במחזור ה-13 ודימטארי פאייט הכריע עם צמד בדרך ל-1:2. שער מצמק של מוסא דמבלה לא עזר לקבוצתו.

תומאס טוכל עם ניימאר. הברזילאי בספק (FRANCK FIFE / AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי