טוכל: "אנחנו לא מודאגים מדורטמונד", סילבה הבטיח: ניימאר ישחק

תומאס טוכל
תומאס טוכל | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

המאמן נשאל על תצוגת הנפל נגד המדורגת 19: "המנטאליות הייתה איומה אך ליגת האלופות זה סיפור אחר". האלופה ספגה ביקורות קשות: "נבהלה באמיין, טיאגו סילבה שוקע". וגם: מתי ספגה שלישייה במחצית אחת?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן ציפתה לחזרה גנרלית מוצלחת יותר רגע לפני שמינית גמר ליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד ביום שלישי הקרוב. אלופת צרפת אמנם לא שיחקה בהרכב מלא אך בהחלט העמידה 11 הרכב חזק, נקלעה לפיגור 3:0 הזוי וכמעט ניצחה את המשחק אך ספגה ברגע האחרון. זו הייתה הפעם הראשונה מאז פברואר 2012 בה פ.ס.ז' סופגת שלושה שערים במחצית. אז היא פיגרה 3:2 וסיימה גם ב-4:4 – נגד ליון. ניאנזו קואסי הבלם (גיל 17 ו-253 ימים) כבש צמד מבריק תוך חמש דקות והפך לשחקן השני הצעיר בהיסטוריה של הקבוצה שמבקיע צמד.

"האלופה נבהלה נגד אמיין שלושה ימים לפני דורטמונד והייתה חסרת קצב. טיאגו סילבה עבר ערב מסויט, עם רגליים כבדות", נכתב ב"לאקיפ". לצד הביקורות, ב"לה פריזיאן" החמיאו לבלם הצעיר: "הבלם הצעיר מנע השפלה מוחלטת והקים אותה לתחייה".

תומאס טוכל נשאל 'איך אתה מסביר הופעה כל כך גרועה נגד היריבה מהמקום ה-19 בליגה' וענה: "ברור שלא היינו מרוכזים בתחילת המשחק. המנטאליות שלנו הייתה איומה, יצרנו נגדנו מצבים בקלות. אבל לאחר מכן הקבוצה גילתה איכות ונחישות".

המאמן המשיך: "עכשיו כולם יגידו שאנחנו מודאגים, יש הרבה בעיות. אבל לא. אלה החיים וזה הכדורגל! למה אתם חושבים שזה יהיה אותו משחק בדורטומונד? אני סומך על הקבוצה שלי. כעסתי אחרי הפיגור בחלוף חמש דקות. אחר כך ניסיתי להישאר רגוע. דברים כאלה יכולים לקרות גם אנחנו לא רוצים שזה יקרה. אם אתה משחק כל יומיים-שלושה זה קורה. הקבוצה הפגינה רמה גבוהה ב-22 המשחקים האחרונים".

הקפטן טיאגו סילבה שהוחלף במחצית אמר: "אנחנו לא מודאגים מדורטמונד. שחקנים בכירים יחזרו והגישה ביום שלישי תהיה שונה לחלוטין. חבל, כי היו לנו משחקים טובים אבל ספגנו שלושה שערים היום (אתמול). אני לא יודע למה, אולי זה היה מצב נפשי. לשמחתי ידענו להגיב כמו שצריך. עלינו להישאר חיובי וגם לשחק בזהירות. ניימאר מתאמן היטב ואני בטוח שהוא ישחק בשלישי".

ברמה האישית: "אני מרגיש יותר טוב, היה לי קשה לחזור לאחר שבועיים. המשחק הקודם היה קצת מעייף עבורי. הייתי אמור לשחק 45 דקות וכך גם מרקיניוס שגם כן חזר מפציעה".


ניימאר. טיאגו סילבה בטוח שישחק ( MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי