קבאני חגג את ציון הדרך: "200 רגעים מרגשים, אתן הכל עד יומי האחרון כאן"

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images

בצרפת פירגנו לחלוץ פ.ס.ז': "לא זלאטן ולא פאולטה - הוא הסקורר הגדול בתולדות המועדון". 187 משעריו הגיעו מתוך הרחבה. על ינואר: "היו חודשים קשים אך זה מאחוריי". טוכל פירגן לאורוגוואי ומודאג מההגנה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן הצליחה לשים מאחוריה את ההפסד המאכזב בליגת האלופות כשניצחה 3:4 את בורדו במשחק משוגע במהלכו ניימאר הורחק. ההגנה מדאיגה מאוד את אלופת צרפת שספגה לא פחות מעשרה שערים בארבעת המשחקים האחרונים. בשנה החדשה היא שמרה על שער נקי רק פעמיים. אבל עם כל הכבוד להגנה או לעוד ניצחון של פ.ס.ז' בליגה (שמרה על פער 13 נקודות ממארסיי), סיפור המשחק היה אדינסון קבאני.

 
 
החלוץ האורוגוואי פתח בהרכב משחק ליגה שני ברציפות, מה שלא קרה לו מאז אוגוסט – וממש לא אכזב. קבאני רשם שער ובישול. וזה היה שער מיוחד – שערו ה-200 במועדון. אין ספק שעבורו מדובר ברגע של נחת בעונה קשה בה הפך לשחקן ספסל. קבאני, מלך שערי פ.ס.ז' בכל הזמנים, הגיע לציון הדרך הנפלא הזה ב-298 משחקים בלבד. הוא כבש 138 שערים בליגה, 30 בליגת האלופות ו-32 בגביעים השונים. 187 משעריו היו מתוך הרחבה. "לא זלאטן איברהימוביץ' ולא פדרו פאולטה. אסור לשכוח מי הסקורר הטוב בתולדות המועדון הזה. החודשים האחרונים לא יכולים להשכיח את כל מה שנתן", נכתב ב"לאקיפ". "אתה יותר מאגדה עבור המועדון הזה", נכתב בטוויטר הרשמי של המועדון.
 
 
קבאני עצמו פרסם את הסרטון המיוחד שהמועדון הכין עבורו והסתפק בהודעה קצרה ברשתות החברתיות: "200 שערים, 200 רגעים מרגשים". בראיון לאחר המשחק אמר: "זה רגע מיוחד, זמן שגורם לך לחשוב על האימונים, ימי התסכול. זה בטח לא הרגע הכי יפה שלי כאן כי היו לי רגעים נפלאים, והשער הזה לא הביא לנו זכייה בתואר. אבל זה בהחלט רגע מיוחד כאן. אתן את המיטב שלי כאן עד יומי האחרון". 
 

על חודש ינואר: "זה היה קשה מאוד, אני חושב שאתם יודעים למה אני מדבר ככה. אבל אני כאן כדי להמשיך את ההרפתקה שלי בפריז. אני שמח וגאה. אני בחור חזק ורגעים כאלה הם חלק מהכדורגל וצריך לדעת להתגבר עליהם, לשים את הכל בצד ולהמשיך לעבוד. אני מרוכז בקבוצה".
 
 
תומאס טוכל נשאל על ההגנה הרעה של פ.ס.ז' והאם אלה שמונת הימים המטורפים ביותר בקריירה שלו: "יש חשש מחוסר איזון ב-4:4:2. איבדנו מעט את היכולת שלנו להגן עוד מהמשחק נגד ליון, הובלנו מהר מאוד 0:3 ופתאום הם צימקו ל-2:3. אנחנו צריכים לשמור על שער נקי ואז הביטחון יחזור. ה-4:4 נגד אמיין זה דבר שיכול לקרות לפני ליגת האלופות. בדורטמונד שיחקנו טוב והתוצאה לא הספיקה. השגנו ניצחון דחוק אבל הביטחון יחזור".
 
 
על קבאני: "הוא לא מפתיע אותי. הם (הוא ומאורו איקרדי) נלחמים וזה מאבק לא פשוט. הגיע הזמן שלו. הרגשתי באימונים שהוא הולך להבקיע. התרשמתי מאוד מהאנרגיות והאישיות שלו לאחר ההפסד נגד דורטמונד. הוא שחקן נהדר עבורינו והרוויח בצדק את השער ה-200.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי