ראיקוביץ' רשם הישג גדול בניצחון ריימס, ניס ניצחה את מונאקו בתוספת הזמן

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | Baptiste Fernandez / Contributor

השוער הסרבי הדף פנדל רביעי העונה והפך לשוער שהדף הכי הרבה כדורים מהנקודה הלבנה בעונה אחת בצרפת. אל-בילאל כבש את שער הניצחון ב-0:1 על ברסט. שער מאוחר של דולברג העניק לוויירה את הניצחון היקר

(גודל טקסט)

בצל ביטול המשחק של פריז סן ז'רמן נגד שטרסבורג בשל נגיף הקורונה, המחזור ה-28 בליגה הצרפתית המשיך הערב (שבת) עם חמישה משחקים נוספים, כאשר במוקד, ריימס גברה על ברסט כפרדראג ראיקוביץ' עצר פנדל ורשם הישג גדול מאוד. במקביל, מונאקו התארחה אצל ניס ואיבדה שתי נקודות יקרות.

ריימס – ברסט 0:1
לאחר שני משחקים שהסתיימו בתיקו, ריימס שבה היום למסלול הניצחונות בביתה על ניצחון מינימלי על ברסט. המשחק התחיל עבור המקומיים בצורה לא טובה, כשקונאן אנקלומנדה המגן גרם לפנדל ואפשר לאלכסנדרה מנדי לכבוש מהנקודה הלבנה, אך ראיקוביץ' זינק נהדר והדף את הבעיטה.

בכך רשם השוער הסרבי הצלת פנדל רביעית שלו העונה בצרפת, הכי הרבה מאז 2006-07 בליגה, כאשר בשנים לפני כן לא היו סופרים את זה בסטטיסטיקה. בדקה ה-37 אל-בילאל טורה כבש את השער היחיד במשחק והעניק לריימס את הניצחון. בדקה ה-68 אנקלומנדה ראה כרטיס צהוב שני והורחק.


ראיקוביץ'. הצלת פנדל רביעית שלו העונה (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

ניס – מונאקו 1:2
שתי הקבוצות הגיעו למשחק הערב באצטדיון "ריביירה" לאחר ששני המשחקים האחרונים שלהן בליגה הסתיימו ללא הכרעה, ובידיעה שהן חייבות שלוש נקודות כדי להמשיך לחלום על מקום בצמרת. בדקה ה-32 טימו בקאיוקו שלח כדור ארוך לעברו של וויסאם בן-יידר, ומלך השערים של הליגה סיים את המהלך עם הקפצה אלגנתית מעל השוער היריב והעניק למונאקו את היתרון.

בדקה ה-59 אדם אונאס סידר לקספר דולברג את שער השוויון במשחק עם הרמה נהדרת לראשו של הדני. בדקה ה-86 סטפן יובטיץ' ספג כרטיס אדום, אך כל המשחק התנקז להתקפה אחת בדקה ה-94, כשדולברג התגנב מאחורי כל שחקני ההגנה וכבש את שער הניצחון עבור ניס ופטריק ויירה.

תוצאות נוספות
אנז'ה – נאנט 0:2

דיז'ון – טולוז 1:2

מץ – נים 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי