"ראיקוביץ' השוער הטוב בצרפת, יכול לעבור לצ'לסי או לאינטר"

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | Agence Nice Presse / Contributor

אחרי שעצר פנדל בפעם הרביעית העונה והמשיך לנפץ שיאים, אקס מכבי תל אביב זכה לשבחים וסיפר: "ההצלה שלי נתנה לחברים שלי מוטיבציה לצאת קדימה ולתקוף, נלחמנו כמו קבוצה"

קבוצות: ברסט
(גודל טקסט)

פרדראג ראיקוביץ' ממשיך לשבור שיאים בענות הבכורה שלו בליגה הצרפתית. אקס מכבי תל עצר אתמול (שבת) פנדל בדקה ה-29 במצב של 0:0, שמר על רשת נקייה בפעם ה-12 והיה אחראי לכך שריימס גברה בעשרה שחקנים 0:1 על ברסט בדרך למקום החמישי בטבלה בתום 28 מחזורים.

ראקוביץ' הדף פנדל בפעם הרביעית העונה (מתוך חמש בעיטות, 80% הצלחה), שיא ליגה מאז ש'אופטה' – חברת סטטיסטיקת ספורט – החלה לאסוף נתונים אי שם בעונת 2006/07. אחרי 28 משחקים, ההגנה של ריימס היא טובה ביותר בצרפת עם 21 ספיגות, שלוש פחות מהאלופה והמוליכה פריז סן ז'רמן.

"אני חושב שהעובדה שעצרתי פנדל נתנה לחברים שלי מוטיבציה לצאת קדימה ולתקוף", הסביר בסיום ראיקוביץ'. "שיחקנו כדורגל טוב ובמחצית השנייה, למרות שספגנו כרטיס אדום והיה לנו קשה, לא איפשרנו לברסט להגיע ליותר מידי הזדמנויות. נלחמנו כמו קבוצה מאוחדת ואני שמח כי מדובר בניצחון חשוב לקראת המשך העונה".

גם בתקשורת הצרפתית לא נותרו אדישים למאזן המופלא ושיבחו את הסרבי: "ללא צל של ספק, ראיקוביץ' הוא השוער הטוב ביותר בליגה הצרפתית העונה. מסתמן שהקבוצות הטובות ביותר ינסו לחטוף אותו בקיץ ומי שתחתים אותו תזכה בשוער ברמה הגבוהה ביותר בעולם".

ברשתות החברתיות החמיאו לאקס מכבי תל אביב: "ראיקוביץ' בשל לשחק במועדון ברמה עולמית. קבוצתו ספגה העונה 21 שערים, רק ריאל מדריד הוציאה פחות כדורים מהרשת ב-5 הליגות הבכירות באירופה. הוא יכול וצריך לעבור לקבוצות גדולות כמו אינטר או צ'לסי, הרי סמיר הנדנוביץ' מאינטר כבר בן 35 ולצ'לסי אין שוער ברמה הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי