דיווח: פ.ס.ז' תציע לאמבפה שכר עתק של 60 מיליון יורו לעונה

קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג | JEFF PACHOUD/AFP via Getty Images

תחזיקו חזק: אלופת צרפת תעשה הכל כדי לשמור את הכוכב אצלה ולחמוק מהאיום של ריאל מדריד. בקבוצה מבינים שמשום שחוזהו מסתיים ב-2022 - הקיץ הזה הוא חלון ההזדמנויות הנוכחי. ואיך זה ישפיע על ניימאר?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בעולם ללא ספק, וזה די ברור שריאל מדריד חולמת לצרפו. ב"ספורט" הספרדי נכתב כיצד פריז סן ז'רמן תמנע את האיום מצד הסנטיאגו ברנבאו – היא תהמר ותציע לו חוזה חסר תקדים – 60 מיליון יורו לעונה, לא כולל בונוסים.

 
נכתב כי האסטרטגייה של אלופת צרפת ברורה והיא חידוש חוזהו של הכוכב הצעיר בכל מקרה. בגיל 21 הצרפתי עשוי להיות השחקן עם החוזה הגבוה בכולם – יותר משל ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו או ניימאר עצמו, שיימכר כדי לעמוד בעלויות המטורפות בהן החוזה של הצרפתי יהיו כרוכות. בצרפת יש ספקולציות לגבי הסכום הסופי, כשבחודש שעבר דיברו על 50 מיליון יורו, אך נכתב שפ.ס.ז' שמה לעצמה את העניין בראש סדר העדיפויות וכל מחשבה אחרת על עתיד המועדון מוקפאת.
 
 
החוזה של אמבפה, שהגיע ממונאקו בקיץ 2017, מסתיים ב-2022 והתיאוריה שחושבים עליה במדריד היא שאם אמבפה יסרב בכל תוקף להאריך את חוזהו כעת, פ.ס.ז' תהיה חייבת למכור אותו בקיץ הבא. הצרפתים מבינים שמדובר בחלון ההזדמנויות היחיד שלהם למעשה. אם לא יחדש את חוזהו בקיץ הזה – מאוד לא סביר שיעשה זאת בעתיד.


אמבפה. הצעת ענק בדרך ( GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images)
 

 
בצרפת נכתב לאחרונה עד כמה בפ.ס.ז' כמהים שליגת האלופות תחזור במהרה ושהניצחון 0:2 על בורוסיה דורטמונד וההעפלה לשלב הבא, לראשונה מאז עונת 2015/16, עשויים להסתמן כנקודת מפתח בהיסטוריה של פ.ס.ז'. אמבפה עצמו מאס בליגה הצרפתית, אך זכייה בגביע עם האזניים הגדולות יכולה לשנות את דעתו. או לפחות לעכב עוד קצת את עזיבתו.
 
 
העונה כבש אמבפה 30 שערים ב-33 הופעות במדי האלופה וסיכוי טוב שישבור את שיאו אישי מהעונה שעברה, אז הבקיע 39 שערים ב-43 משחקים בלבד. אם יכבוש שער אחד יותר, יגיע גם לציון דרך של מאה שערים במדי פ.ס.ז'.

אמבפה וניימאר. מכירת הברזילאי תסייע במימון השארתו (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי