יותר מעשרה מיליון יורו: ראיקוביץ' סומן כמחליפו של וולטר בניטס

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | Anthony Dibon / Contributor

לפי דיווח ב'פראנס פוטבול' הצרפתי, ניס שואפת לצרף את השוער הסרבי המצטיין של ריימס, שאולי יעדיף להמתין להצעה מקבוצה בכירה יותר

קבוצות: ריימס ניס
(גודל טקסט)

הכדורגל האירופי אמנם עצר את פעילותו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, אך הדיווחים לגבי עתידם של השחקנים המובילים ממשיכים לזרום. הבוקר (רביעי) פורסם ב'פראנס פוטבול' הצרפתי שאקס מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', עשוי למצוא את עצמו בקבוצה חדשה כבר בקיץ הקרוב.

לפי הדיווח, ניס הצרפתית שואפת להחתים את ראיקוביץ' במקום וולטר בניטס בן ה-27, השוער המצטיין שלה, שיסיים בתום העונה את חוזהו וצפוי לעבור לקבוצה גדולה יותר. כידוע, ריימס רכשה את הסרבי ממכבי תל אביב תמורת חמישה מיליון יורו בקיץ האחרון והחתימה אותו לארבע שנים, כך שניס תצטרך להכניס את היד עמוק לכיס על מנת לרכוש אותו ובצרפת סבורים שהסכום יעמוד על יותר מעשרה מיליון יורו.

עבור ראיקוביץ' עצמו, שנמצא בעיצומה של עונה מופלאה שעשויה לפתוח את הדלת למועדונים הגדולים, לא בטוח שמדובר בשדרוג מקצועי ולא מן הנמנע שהוא יעדיף להמתין להצעה טובה יותר. ראיקוביץ' הוא עמוד התווך בעונה חלומית של ריימס – המדורגת חמישית בטבלה. ההגנה שלה היא הטובה בצרפת וספגה 21 שערים. בחמש הליגות הבכירות ביבשת, רק ריאל מדריד ספגה פחות. השוער הסרבי שמר על רשת נקייה ב-12 משחקי ליגה והוא אחד מארבעה שעשו זאת בטופ היבשת לצד טיבו קורטואה. הוא מחזיק בנתונים מדהימים של 79 אחוזי הצלות (שלישי באירופה) ו-0.65 שערי חובה למשחק – רק אליסון מליברפול מחזיק בממוצע טוב יותר.

עם כל הכבוד למספרים, העונה הגדולה של ראיקו לא הייתה נצרבת בתודעה ללא גולת כותרת. אצל הסרבי, הסיפור הוא פנדלים. אקס מכבי תל אביב עצר העונה ארבעה מחמישה פנדלים שנבעטו לעברו בליגה. אין שוער בליגה הצרפתית שעשה זאת מאז ש"אופטה" החלו לאסוף נתונים בעונת 2006/7. אין שוער שעשה זאת העונה בליגות הבכירות באירופה. וויסאם בן ידר ממונאקו הוא היחיד שהצליח להכניע את השוער מהנקודה הלבנה.


מעבר לניס על הפרק מבחינתו? פרדראג ראיקוביץ' (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי