בספרד חשפו: ברצלונה וניימאר חתמו על זיכרון דברים לקראת שובו

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

תחת הכותרת הראשית "סודי ביותר", על פי "מונדו דפורטיבו" נערכה פגישה בבית מלון ובה הצדדים סיכמו את תנאיו והובטח לו כי יחזור, אולם על הקטלונים לסכם על העברתו מול פ.ס.ז'

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מזה תקופה ארוכה שבספרד עוסקים באפשרות שאחד מבין ניימאר או לאוטרו מרטינס יגיע לברצלונה בקיץ הקרוב, אבל נראה שהבוקר (שבת) העניינים מתחממים. בשער העיתון "מונדו דפורטיבו" עלו עם הכותרת "סודי" וחשפו מספר פרטים על הקשר בין ברצלונה לניימאר בשנה האחרונה.

מסתבר, כך על פי הדיווח כאמור, כי ריאל מדריד ניסתה לצרף את ניימאר ב-2019 ונבלמה על ידי ברצלונה. כזכור, בקיץ שעבר דווח שריאל מדריד מעוניינת בברזילאי וניסתה לצרפו, אולם ברצלונה הייתה גם כן בתמונה ואישרה מו"מ מול פריז סן ז'רמן בניסיון להחזיר את האקס, אך המהלך לא צלח. עם זאת, ניימאר שעזב את ברצלונה לאור סעיף שחרור על סך 222 מיליון יורו בקיץ 2017 מעוניין לחזור לקטלוניה ועל פי העיתון הובטח לו שאם עסקה לא תצא לפועל ב-2019, מה שלא קרה כאמור, זה יקרה בקיץ 2020. 

להתפשטות הקורונה ועצירת הכדורגל ברחבי העולם כמובן תהיה השפעה כלכלית עצומה, שחקני ברצלונה קיצצו 70 אחוז משכרם ומובן מאליו שמועדונים יירשמו הפסדי ענק השנה, אך ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שבין ניימאר לברצלונה כבר יש הסכם חתום לאחר פגישה שנערכה בין הצדדים במלון בעיר. אתמול אף דווח כי גריזמן יוצע לפ.ס.ז' כחלק מטרייד להשבת ניימאר.

ולמרות כל האמור לעיל, נשיא ראסינג קלאב הארגנטינית ממנה הגיע לאוטרו מרטינס לאינטר ב-2018, טוען שהחלוץ מעדיף את ברצלונה על פני ריאל מדריד – ובעבר כבר דחה את הבלאנקוס. "ריאל מדריד רצתה את לאוטרו עוד לפני שהיה בן 18, אבל הוא סירב לעבור", סיפר ויקטור בלאנקו.

 

אגב, בברזיל פורסם הלילה (בין שישי לשבת) שניימאר תרם 880 אלף יורו למלחמה נגד נגיף קורונה ובכך הצטרף לרשימה מפוארת של כדורגלנים שתרמו ביחד מיליוני יורו למאבק, בהם ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. על פי הדיווח, ניימאר תרם את הכסף כבר בשבוע שעבר, אולם סירב שהדבר יתפרסם ורק עתה זה נחשף.


שער "מונדו דפורטיבו" הבוקר (מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי