ברוב מוחץ: שחקני הליגה הצרפתית מתנגדים לחידוש העונה

קיליאן אמבפה, ניימאר
קיליאן אמבפה, ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ארגון השחקנים ערך משאל בין כמעט 1000 כדורגלנים והתברר כי 94 אחוז מהם חוששים לחזור למגרשים בטענה שלא ניתן להבטיח ולדאוג לבריאותם

(גודל טקסט)

בכל רחבי אירופה החלו לדון באפשרות של חידוש ליגות הכדורגל לכל המאוחר בשבוע השני של חודש יוני, אבל ספק אם גם השחקנים תומכים בכך. אחרי שוויליאן, קשר צ'לסי, הודה היום (שישי) שהוא חושש ששחקנים יידבקו על כר הדשא, ישובו הביתה וידביקו את בני משפחותיהם, ב"לאקיפ" דווח כי מרבית שחקני הליגה הצרפתית מתנגדים לשוב לשחק.

מתברר כי בשאלונים שנשלחו לחברי ארגון השחקנים בצרפת ביומיים האחרונים, 94 אחוזים מהם הביעו את התנגדותם לחידוש עונת 2019/20 במצב הקיים. ההצבעה, שכללה מעט פחות מאלף שחקנים, נערכה באופן אנונימי ושתי הסיבות העיקריות שעלו להתנגדות היא שהשחקנים חוששים לבריאותם אם ישובו להתאמן ולשחק וכי אין אפשרות להבטיח שבחודש יוני לא תהיה החמרה במצב ושבכך הם ישובו לנקודת האפס, כמו גם שאין שום תוכנית שיכולה להבטיח את בריאותם.

בין מאות השחקנים שהצביעו כי הם חוששים לקיום העונה ומעדיפים לבטל אותה, כ-80 אחוז מהם טענו כי הם מעדיפים שכל התוצאות שהושגו עד כה ייחשבו נכון ליום בו מחזור שלם הגיע לסיומו – המשמעות היא שבליגה הבכירה התוצאות ייחשבו לפי המחזור ה-27, מפני שהמחזור ה-28 לא הגיע לסיומו.

ביום ראשון צפויות להתפרסם תוצאות נוספות מהמשאל שערך ארגון השחקנים, בין השאר בכל הנוגע לשינויים אפשריים בחלון ההעברות ולאירוח משחקים ללא קהל.


ניימאר וראיקוביץ'. ייפגשו בעונת 2020/21? (FRANCOIS NASCIMBENI/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי