"ניימאר ראוי לזכות בכדור הזהב. אבל מסי הוא הטוב ביותר"

ניימאר
ניימאר חוגג נגד דורטמונד. שוב במגרשים | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

מרקוס סנה, כוכב העבר של ויאריאל, התראיין לאתר "גול" והחמיא לבן ארצו: "הוא סובל מחוסר מזל בגלל הפציעות, אני מקווה שפ.ס.ז' יזכו בליגת האלופות עבורו". וגם: מה הוא חושב על האקסית ועל קאסורלה

(גודל טקסט)

כשניימאר עזב את ברצלונה בקיץ 2017 כשחקן היקר בעולם, הוא חלם להוליך את פריז סן ז'רמן לזכייה בליגת האלופות וכך לקבל יותר הכרה. אולי אפילו לזכות בכדור הזהב. שחקן העבר מרקוס סנה, קפטן ויאריאל שהיה חלק מנבחרת ספרד, משוכנע שזה עוד יכול לקרות אך בתנאי אחד – שיוביל את פ.ס.ז' לזכייה בגביע עם האזניים הגדולות. בקיץ 2015 הוא סיים שלישי בקרב על הפרס (בלון ד'אור) לאחר ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, ובגיל 28 נראה שזה רחוק ממנו.

סנה אמר: "מבחינתי מסי הוא הטוב בעולם אינדיבידואלית. אין אף שחקן טוב ממנו, הוא הנבחר, שחקן ללא  שום חסרונות. ניימאר שחקן מצוין גם כן, הוא ראוי לכדור הזהב, אבל הוא זקוק לקצת יותר מזל בשל כל הפציעות שעבר. אני תומך בפ.ס.ז' השנה בליגת האלופות כי אם היא תזכה בגביע זה יעזור לו לזכות בתואר האישי".

הקשר התייחס גם לוויאריאל עמה הוא מזוהה: "נותרו לה 11 משחקים ואני מקווה שהיא תייצר רצף ניצחונות כדי להגיע לאירופה, יש לה עדיין את האפשרות הזו. ליגת האלופות תהיה קשה, אבל הליגה האירופית היא יעד ריאלי, זה יכול לקרות".

על סנטי קאסורלה איתו שיחק במשך ארבע שנים: "היו לו שנתיים קשות מאוד אבל הוא הצליח להתאושש ממש בגבורה. הרבה אנשים לא האמינו בו. ויאריאל נתנה לו הזדמנות גדולה לשקם את הקריירה והוא ניצל אותה. הוא אגדה בוויאריאל ושיחק היטב בעונה שעברה. הוא לא רק מוכשר אלא גם בעל כריזמה ומנהיגות. אני לא יודע מה יקרה בסיום העונה (קאסורלה מסיים את חוזהו), אבל אני מקווה שהוא יוכל להחזיק מעמד פיזית ולהישאר לפחות עוד עונה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי