אמבפה זועם על פריז סן ז'רמן: "כנראה שהם מעדיפים לאבד אותו"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | BULENT KILIC/AFP via Getty Images

לאחר הדיווחים לפיהם אלופת צרפת תעדיף להשאיר את החלוץ ב-2021/22 בניגוד לרצונו, מקורביו צוטטו ב"אס": "הם כנראה מעדיפים שהוא יעזוב בחינם, הם רק מקרבים את היום בו הוא יעזוב"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

האווירה בין קיליאן אמבפה לראשי פריס סן ז'רמן מתחממת. התקשורת בספרד עוסקת בהגעתו הצפויה של החלוץ לריאל מדריד באופן יום-יומי על אף שזו עסקה שצפויה להתרחש לכל המוקדם בקיץ 2021, אבל נראה שהיא בהחלט הצליחה להצית אש בין אלוף העולם הצעיר לבין מועדונו.

אתמול (שבת) נטען שפריז סן ז'רמן מוכנה להשאיר את אמבפה בקבוצה גם אם יסרב להאריך את חוזהו ושכך או אחרת היא תשאירו בקבוצה עד 2022, בתגובה לידיעות לפיהן הוא יסרב להאריך חוזה ולכן יימכר ב-2021, שנה לפני תום חוזהו והיום בו יוכל לעזוב ללא תמורה, אבל יממה לאחר אותם דיווחים נטען שבמחנה של אמבפה מאוד לא אהבו את רוח הדברים והחליטו להשיב אש.

כמובן שהיה זה "אס" הספרדי שדיווח על התלהטות הרוחות ולפי מקורבי החלוץ הסיטואציה נראית כך: "המשפחה שלו לא מרוצה מהמידע שיוצא מפריז סן ז'רמן. אם הם מעדיפים להשאיר אותו בניגוד לרצונו, גם אם משמעות הדבר שהוא יסרב להאריך את חוזהו ויישב שנה שלמה על הספסל. זה רק מקרב את היום בו הוא יעזוב. כנראה שלאונרדו (המנהל המקצועי) מעדיף שהוא יעזוב בחינם ב-2022".

לפי הדיווחים האחרונים, עד כה כל ניסיונותיה של פריז סן ז'רמן להאריך את חוזהו של אמבפה בן ה-21 עלו בתוהו וגם חוזה עתק עם סעיף שחרור הגיוני נדחה על ידו, הכל במטרה שיוכל לעזוב לכל המאוחר ב-2022. היעד, אם להתבסס על דברי אמבפה בעבר, הוא ריאל מדריד – מועדון שהחלוץ הודה שבילדות הוא חלם לשחק בו.


היחסים עם פ.ס.ז' לקראת פיצוץ? אמבפה (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי