"מבצע ניימאר היה הרסני ביותר עבור פריז סן ז'רמן"

ניימאר
ניימאר | JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images

עם ביטול העונה בצרפת, בספרד" לעגו והציגו את מספרי האימה: "בתקופתו הוא ראה הכל. עד שהגיע לרבע הגמר - קרה משבר הבריאות". הכוכב הרוויח 1.4 מיליון יורו על כל משחק ורשם רק 51% מההופעות. עתידו לוט בערפל

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

החלטת הממשלה לעצור את הספורט בצרפת עד לספטמבר וכיוצא בזה להכריז על סיום עונת 2019/20 בליגות הבכירה, גררה תשומת לב רבה לא רק במדינה עצמה אלא בכל אירופה. בספרד, באופן לא מפתיע, התייחסו לניימאר, כוכבה של פריז סן ז'רמן. ניימאר עצמו לא ממש הגיב על ביטול העונה, ספק אם הוא יכול, והסתפק בתמונה במדי פ.ס.ז' בזמן חימום יחד עם סמיילי תוהה.

עדיין לא ברור האם זה הזמן לסכם את תקופתו במועדון, והאלופה תתעקש לשחק בליגת האלופות, אך בספרד כבר לועגים לו "לניימאר קרה הכל", נכתב ב"מארקה". ניימאר מרוויח 37 מיליון יורו לעונה, ובסך הכל 111 מיליון יורו בתקופתו במועדון, כלומר 1.4 מיליון יורו למשחק.

"מבצע ניימאר היה הרסני עבור פ.ס.ז'", נכתב במבט על הסיטוריית הפציעות הארוכה שלו. הוא שיחק רק 80 משחקים מתוך 155 של הצרפתים מאז חתם כשחקן היקר בהיסטוריה בקיץ 2017 (בתמורה ל-222 מיליון יורו). מדובר ב-51% מהמשחקים ובממוצע של 26 בעונה.

ניימאר. החמיץ כמעט מחצית מהמשחקים (MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images)

בכתבה היה פירוט של הפציעות השונות שגרמו ממנו להיעדר מגומלין שמינית גמר ליגת האלופות בעונת הבכורה (נעדר כמאה ימים ורשם 30 משחקים מתוך 56) ולהחמיץ את שני המשחקים נגד מנצ'סטר יונייטד בעונה הפציעה. דווקא העונה, כשניימאר לקח את הקבוצה לשלב רבע גמר ליגת האלופות, שחזר את הגרסה הטובה ביותר שלו ושם בצד את המחלוקת עם הקהל – הגיעה עצירה נוספת והפעם שלא באשמתו, אלא בגלל משבר הבריאות.

"עד לפני 24 שעות לפחות הייתה מפת דרכים מסוימת, הוא היה צריך לחזור לאימונים ב-11 במאי", נכתב ב"ספורט", אך מה שקרה מחזק עוד יותר את סימן השאלה כלפיו. הברזילאי בינתיים יישאר במולדתו. אי הוודאות שולטת באופק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי