קיליאן אמבפה שוקל להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

דיווח בלאקיפ: בעלי המועדון מוכן להשוות את שכרו של הכוכב הצעיר לזה של ניימאר, החלוץ בוחן את האפשרות להישאר מעבר לקיץ 2022, אז חוזהו הנוכחי מסתיים. כיצד תגיב ריאל מדריד?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בשנה האחרונה, ככל שחוזהו בפריז סן ז'רמן הולך ומתקרב לסיומו, קיליאן אמבפה שידר לא מעט מסרים על כך שאין בכוונתו להישאר מעבר לקיץ 2022. יתרה מכך, ניסיונות של אלופת צרפת להשאירו בחוזה חדש ארוך טווח נדחו על ידו, כך לפי הדיווחים, ונראה היה שמעבר לריאל מדריד הוא רק עניין של זמן – אם לא הקיץ, אז בקיץ 2021, שנה לפני תום חוזהו.

אמש (ראשון) הגיע דיווח במפתיע במיוחד, כאשר בעיתון הצרפתי "לאקיפ", הנחשב לאמין במיוחד, נטען שחל שינוי במערכת היחסים ושכעת קיליאן אמבפה שוקל ברצינות את הארכת חוזהו במועדון – בתמורה לכך ששכרו יושווה לזה של הכוכב הכי גדול, לפחות על הנייר, ניימאר, תנאי שאישר בעלי המועדון נאסר אל חלאיפי.

אחת הסיבות לכך שאמבפה שוקל את ההצעה בחיוב היא התפשטות מגפת הקורונה, בידיעה שכלל לא בטוח שהוא יזכה להצעה דומה ממועדונים אחרים. בנוסף, אמבפה הוא יליד פריז ועל כן נכתב כי הוא שמח לחיות בעיר הולדתו, עם החברים הטובים בקרבתו ושזו גם הסיבה שהוא לא ממהר לעזוב את פ.ס.ז'. האם בשבועות הקרובים נזכה להתפתחויות בגזרת אמבפה? לפי ההתבטאות האחרונה שלו לפני כשבוע, בהחלט ייתכן שאנו לקראת טוויסט בעלילה.


אמבפה (PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי