"ניימאר אמר לי שהוא מאושר בפריז, גם אמבפה יישאר"

אנדר הררה, קיליאן אמבפה, ניימאר
אנדר הררה, קיליאן אמבפה, ניימאר | STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images

קשר פריז סן ז'רמן, אנדר הררה, חשף כי שני הכוכבים לא צפויים לעזוב למרות הדיווחים: "היינו בארוחה והוא סיפר לי שבחיים לא היה לו כל כך טוב פה". על המשחקים נגד דורטמונד בשמינית: "הם פגעו בכבוד שלנו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

שחקני פריז סן ז'רמן מצהירים כמעט מדי שבוע על כך שלדעתם קיליאן אמבפה וניימאר יישארו בקבוצה גם בעונה הבאה, אבל הערב (ראשון) הקשר אנדר הררה חשף כי שמע זאת מאחד הכוכבים במו אוזניו.

לטענת הררה, שהגיע הקיץ ממנצ'סטר יונייטד, ניימאר סיפר לו שהוא מעולם לא היה מאושר יותר בפריז מאשר העונה. כידוע, הכוכב שב לברזיל עם פרוץ מגפת הקורונה ועל פי הדיווחים בספרד עושה ככל שביכולתו כדי לשוב לברצלונה ואף הסתכסך לשם כך עם בעלי המועדון נאסר אל חלאיפי, אבל הררה החליט לצנן את התלהבות האוהדים הקטלונים שמשתוקקים לראות את החלוץ חוזר לקאמפ נואו.

"אמבפה וניימאר הם שחקני פריז סן ז'רמן ובוודאי יישארו כאלה בעקבות הסיטואציה שאנחנו חווים כעת", רמז הקשר שספק אם בעידן הקורונה תהיה קבוצה שתוכל לפצות את אלופת צרפת הטרייה ולסכם עמה על מכירתם, "אני וניימאר היינו יחד בארוחה לפני המגפה והוא היה מאוד מעורב בכל הפרויקט שנקרא פריז סן ז'רמן. הוא אמר לי שהוא מעולם לא היה מאושר יותר כאן ושעבורו פריז סן ז'רמן זהו פרויקט שמספק אותו".

הררה גם סיפר על משחק הגומלין נגד דורטמונד בשמינית גמר ליגת האלופות, בסיומו פ.ס.ז' עלתה לרבע גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2016: "אחרי המפגש הראשון בגרמניה (2:1 לדורטמונד), הם חגגו יתר על המידה ואפילו בחשבון הטוויטר שלהם עשו מאיתנו צחוק ופגעו בכבוד שלנו. הם אמרו שהם לא קונים סופרסטארים, אלא יוצרים כאלה. אבל זה לא טוב לעצבן את ניימאר ואמבפה", סיכם.


אמבפה והררה (MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי