הדרך לברצלונה סלולה? ניימאר יסרב לקצץ בשכרו בפ.ס.ז' ויכפה את עזיבתו

ניימאר
ניימאר | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

ב"ספורט" נטען כי הכוכב הברזילאי, המשתכר הבכיר באלופת צרפת, ינצל את הפסדיה הכלכליים ו"יגמול לה" על כך שהשאירה אותו בקיץ בעל כורחו. גריזמן עשוי לעבור לעיר האורות בטרייד ענק

(גודל טקסט)

הטלנובלה על חזרתו האפשרית של ניימאר לברצלונה צפויה להעסיק את התקשורת עוד זמן רב, אך בספרד בטוחים שהתפרצות נגיף הקורונה תקדם את העסקה ולא להיפך. "ניימאר סוגר את הדלת לפריז סן ז'רמן ופותח אותה עבור ברצלונה", נכתב בשער "ספורט". השחקן כבר הגיע לסיכום עם האקסית, ונראה שגם את המכשולים בין המועדונים אפשר להסיר, בעזרת לחץ כבד של הברזילאי.

נקודת המוצא היא החלטת הממשלה על סגירת הליגה הצרפתית, מה שיביא להפסדים כספים כבדים מאוד עבור פ.ס.ז', המוערכים ב-200 מיליון יורו. נשיא המועדון כבר ביקש בפומבי מכוכביו להירתם למען המועדון ולקצץ בשכר. הפעם, נכתב בספרד, לצדדים לא תהיה ברירה אלא להיפגש, וזו תהיה מלחמה של ממש. ניימאר, המשתכר הבכיר, לא מתכוון לעזור למועדון ובעצם ייאלץ את הצרפתים להעבירו לברצלונה. "ניימאר ינצל את המצב כדי לכפות את עזיבתו".

ניימאר מרגיש פגוע מהמועדון וטוען שהוא נשאר במשך שנה נוספת כעונש, בעל כורחו, על אף שרצה לעזוב. לכן, הברזילאי לא יהיה מוכן לקצץ בשכר. הוא רוצה להשתמש בסעיף 17 בתקנון אופ"א לפיו אחרי השנה השלישית בחוזה, מחירו פוחת. "הוא אובססיבי לשוב לברצלונה גם שמונה חודשים אחרי", נכתב בדיווח, שם הוסיפו כי הצדדים רחוקים מאוד מלהגיע להסכם. "עד היום, הטקטיקה של ניימאר הייתה להתרכז אך ורק בפן הספורטיבי, הוא שמר על מרחק מהנהלת המועדון. כעת דברים ישתנו".

שער עיתון "ספורט" (צילום מסך)

ברצלונה עצמה לא יכולה לשלם סכומי עתק במזומן ולכן היא רוצה לכלול שחקנים בעסקה. נטען כי אנטואן גריזמן מתאים בדיוק לפרופיל השחקן אותו מחפש פ.ס.ז' ולזכותו עומד שיתוף הפעולה המצוין עם קיליאן אמבפה בנבחרת. מעבר לכך, גם סמואל אומטיטי ועוסמאן דמבלה הוזכרו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי