ריאל מדריד? אמבפה: "מאתגר אותי לזכות עם פ.ס.ז' באלופות"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

ילד הפלא של הקבוצה מעיר האורות התייחס לתואר הנחשק: "זה יהיה מיוחד מאוד". על המודל שלו לחיקוי: "קודם זידאן ואז כריסטיאנו. שניהם הותירו חותם מבחינה היסטורית". וגם: כדורגל בלי קהל

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כאשר השמועות בנוגע לריאל מדריד אינן פוסקות ומעבר לבירת ספרד נראה כמו עניין של זמן, קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן נשאל בראיון שהעניק ל'מירור' האנגלי מי המודל שלו לחיקוי והשיב ללא היסוס: "קודם כל זינדין זידאן, בגלל כל מה שהוא השיג עם נבחרת צרפת".

ילד הפלא בן ה-21 מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בפריז ומשבר הקורונה צפוי להקשות על עזיבתו, אך בשלב כזה או אחר בקריירה שלו, סביר להניח שהוא ישחק תחת האליל שלו. אמבפה המשיך: "אחרי זידאן, יש את כריסטיאנו רונאלדו שזכה בכל כך הרבה תארים וממשיך להיות ווינר גם אחרי כל ההצלחה שלו. מדובר בשניים שהותירו חותם על המשחק מבחינה היסטורית וגם אני רוצה לכתוב הפרק שלי".

על כך שהוא זכה במונדיאל ובארבע אליפויות והוא בסך הכל בן 21: "כיצד אני שומר על מוטיבציה? אני רוצה להצליח עם נבחרת צרפת. בשנה הבאה יתקיים היורו ואנחנו רוצים לזכות גם בו. ברמה הקבוצתית, מאתגר אותי מאוד לזכות עם פריז סן ז'רמן לראשונה בתולדותיה בליגת האלופות, זה יהיה מיוחד מאוד".

משחק הגומלין מול דורטמונד בליגת האלופות, שנערך ללא קהל: "אוהדים הם חלק סופר חשוב בכדורגל ולשחק בלעדיהם זה משונה עבורנו השחקנים. אנחנו בעיצומו של משבר והזמנים אינם קלים. בריאות הציבור היא מעל הכל כרגע".

קיליאן אמבפה (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי