"כמו אידיוטים": בצרפת זועמים אחרי חידוש שאר הליגות באירופה

שחקני ליון
שחקני ליון | JEFF PACHOUD/AFP via Getty Images

אחרי שהליגה הצרפתית נותרה היחידה מבין חמש הגדולות ביבשת שלא תחודש, ב"ל'אקיפ" הצטרפו לביקורות שהשמיע נשיא ליון בתחילת השבוע עם כותרת נוקשה

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)

בזמן שבאנגליה, ספרד ואיטליה חוגגים את חידוש עונת הכדורגל, בצרפת מכים על חטא לאחר שהליגה המקומית נותרה היחידה מבין חמש הגדולות שלא תחזור לפעילות עקב משבר הקורונה. שער העיתון "ל'אקיפ" הביע הבוקר (שישי) ביקורת קשה על החלטת הממשלה לסיים את העונה כשבכותרת שלו נכתב: "כמו טיפשים".

כזכור, ראש ממשלת צרפת אדוארד פיליפ קיבל ב-28 באפריל החלטה "להוריד את השאלטר" על אירועי הספורט במדינה עד לחודש ספטמבר, מה שהפתיע את ראשי הליגה הראשונה במדינה ועורר מחלוקת גדולה בשל העובדה שפיליפ נקט בצעד הנחרץ מבלי להתייעץ עם גורמי ענף הכדורגל.

כבר בתחילת השבוע, ז'אן מישל אולאס, נשיא ליון שהייתה בין הנפגעות העיקריות מסגירת העונה ונותרה מחוץ למפעלים האירופיים לראשונה מזה 25 שנה, תקף את ההחלטה ואמר: "זה פרדוקס שמדינה כמו ספרד, שהיו בה הרבה יותר מתים מאשר בצרפת, ידעה לבחון את הדברים ולמצוא דרך להחזרת הכדורגל. אופ"א ביקשה מכולם לגלות סבלנות. כשאנחנו רואים את הנציגים שלנו משתתפים במפגש התאחדויות הכדורגל ומציגים מסקנות כל כך שונות, אנחנו מרגישים כמו אידיוטים. בצרפת אפילו לא הציצו בפרוטוקול הרפואי שהציגה פיפ"א. זה לא ייאמן, שעורורייה של ממש".

שער העיתון
שער העיתון "ל'אקיפ" (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי