דיכאון קורונה: אנחל די מריה "מתנהג כמו זומבי"

טיאגו סילבה, אנחל די מריה
טיאגו סילבה, אנחל די מריה | TOBIAS SCHWARZ/AFP via Getty Images

בצרפת דווח כי רופא פ.ס.ז' קיבל תלונות רבות על הפרעות שינה, חרדה ואף דיכאון, ומצבו של הארגנטינאי הוא החמור מכולם. לפי "לה פריזיאן", אשתו מודאגת שכן הוא לא מתקשר איתה בכלל. וגם: האלופה תחדש את אימוניה?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בצרפת כבר הכו על חטא לאור ההחלטה הפזיזה להודיע על סיום העונה הנוכחית ולא לחדשה, בעוד שאר הליגות הגדולות יחזרו לפעולה באמצע החודש, גם באיטליה וספרד שם סבלו מאוד במשך הקורונה "כמו אידיוטים", נכתב בזמנו בשער "לאקיפ". כעת, מסתבר שלקורונה יש השלכות נפשיות קשות על השחקנים.

 
 
פריז סן ז'רמן, שהעפילה לרבע גמר ליגת האלופות כזכור לאחר שעברה את בורוסיה דורטמונד, וביטול העונה יכול לפגוע בה משמעותית – מתכננת לחדש את האימונים ב-22 ביוני. השחקנים מצפים לכך בקוצר רוח שכן חלקם סבלו מאוד בזמן ההסגר.
 
 
לפי "לה פריזיאן", רופא הקבוצה קיבל תלונות רבות על הפרעות שינה, חרדה ואף דיכאון זמני. המקרה החמור מכולם שייך לאנחל די מריה. "הקשר מעורער לחלוטין בשל הפסקת המשחקים", נכתב בכלי התקשורת. לפי הדיווחים, אשתו ג'ורג'ינה קרוס, אף סיפרה שהוא לא משוחח איתה רגיל ומתנהג כ"זומבי". הקשר בן ה-32, שחוזהו מסתיים בתום העונה הבאה, רשם עונה גדולה עם 11 שערים ולא פחות מ-21 בישולים.

בניגוד אליו, ניימאר דווקא עשה חיים במולדתו בזמן ההסגר. נטען כי הברזילאי נעזר בביתו המפואר ורץ ממקום למקום – מחדר כושר, לבריכה ולמגרש, ובשעה טובה הסיר שלושה קילוגרמים עודפים שהיו לו מתחילת העונה.

די מריה. "כמו זומבי" (PHILIPPE DESMAZES / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי