אנחל די מריה לא מתחרט: "שמח שלא חתמתי בברצלונה"

אנחל די מריה
אנחל די מריה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הארגנטינאי דיבר על ההתעניינות מצד הקטאלונים בשנת 2017 וטען כי מעולם לא רצה לעזוב את פריז סן ז'רמן: "אני מקווה לסיים את הקריירה האירופית שלי כאן, אך לא יודע אם אשאר"

(גודל טקסט)

למרות שמעט נעלם מהרדאר בשנים האחרונות בשל הגעתו לפריז סן ז'רמן, אנחל די מריה נותר אחד השחקנים הבכירים בעמדה שלו. רק בעונה האחרונה סיים שנה מוצלחת במיוחד בליגה הצרפתית עם 7 שערים ו-14 בישולים בדרך לאליפות תשיעית של הקבוצה מעיר האורות ובעשור האחרון רק שחקן אחד בחמש הליגות הראשונות בישל יותר ממנו – ניחשתם נכון, ליאו מסי.

עם זאת, הליגה הצרפתית נחשבת נחותה באופן משמועתי מהספרדית והאנגלית, בהן שיחק בעבר והעונה הגיע לרבע הגמר עם פריז סן ז'רמן לראשונה אחרי ארבע שנים, אך די מריה לא מתכוון לעזוב לשום מקום וקיבלנו הוכחה לכך בראיון ל'לאקיפ' (אמש) בו סיפר על ההצעה שקיבל מברצלונה בשנת 2017, אחרי שניימאר עשה את הדרך ההפוכה והודה שכלל לא מתחרט על כך שהעסקה לא יצאה לפועל.

"בזמנו הייתי מרוצה מאוד בפריז, אבל אנשים במועדון באותה תקופה אמרו עליי כמה דברים שהתבררו בדיעבד כשקריים. ברצלונה ניסתה לצרף אותו ושני המועדון החלו במשא ומתן, אבל לבסוף פ.ס.ז' סירבה למכור אותי ושם זה נגמר".

"היו דיווחים שקריים שאני רוצה לעזוב וזה הרגיז אותי מאוד, אבל בסופו של דבר לא לעזוב את פריז סן ז'רמן היה צעד נכון ואני שמח על כך", אמר די מריה והוסיף כי בכוונתו לחדש את חוזהו שנגמר ב-2021 ולסיים את הקריירה בפריז: "אני רוצה לסיים את הקריירה האירופית שלי בפריז סן ז'רמן. כרגע אני לא יודע אם אשאר, עדיין התחילו שיחות בנינו, אבל אני לא רוצה להתעסק בזה כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי