בפ.ס.ז' מאמינים: ברצלונה לא תוכל להחתים את ניימאר הקיץ

ניימאר
ניימאר | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

אלופת צרפת חוזה שהקטאלונים לא יוכלו לשלם על הברזילאי בעקבות מצבם הכלכלי הרעוע ולא תהיה פתוחה לעסקאות חליפין. אם לא יחתום על חוזה חדש - יעזוב בקיץ הבא

(גודל טקסט)

ניימאר, האיש והבלאגן. כבר שנה שאנו שומעים שברצלונה מעוניינת להחזיר את חלוץ פריז סן ז'רמן לשורותיה, וגם הוא מעוניין לשוב לקטאלוניה. לברזילאי חוזה עד סיום עונת 2021/22 אצל אלופת צרפת, ולפי דיווח בארץ הטריקולור – בפ.ס.ז' חוזים שבארסה לא תוכל להחתים אותו הקיץ.

המצב הכלכלי של הבלאוגרנה רעוע במיוחד, בטח לאחר מגפת הקורונה, וספק אם יוכלו להשקיע סכומי עתק בניימאר, שעשה את הדרך מברצלונה לפריז בזמנו תמורת 222 מיליון יורו – שיא כל הזמנים, כידוע. 

אם פ.ס.ז' לא תסכים לקבל מברצלונה שחקנים ותוספת כספית עבור ניימאר – הוא ככל הנראה יישאר בקבוצה, כי לבארסה לא יהיה מספיק כסף לשלם עבורו. על כן, אצל אלופת צרפת מבינים שהדבר לא יהיה רלוונטי ככל הנראה עד קיץ 2021.

אך כאן מתעוררת בעיה נוספת מבחינת פריז. במועדון לא ירצו להגיע לקיץ 2021 ושניימאר יישאר במועדון מבלי להאריך את חוזהו (כרגע הוא מסרב לעשות זאת), ועל כן – אם לא יאריך את חוזהו עד אז יימכר בוודאות בקיץ הבא בכדי לא להסתכן לאבד אותו בחינם בקיץ 2022, אז יסיים את חוזהו הנוכחי.

עוד באותו נושא: ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי