סקאלוני ישוחח עם מסי: "אנחנו אופטימיים בנבחרת"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

מאמן נבחרת ארגנטינה גילה שהוא עומד להיפגש עם קפטן ברצלונה, במטרה להחזירו למדים הלאומיים: "אין מאמן בעולם שלא היה רוצה לאמן אותו, ואני יותר מכל אחד אחר". איקרדי: "מקווים שיהיה אתינו בקופה אמריקה"

(גודל טקסט)

מאמנה החדש של נבחרת ארגנטינה, ליונל סקאלוני, גילה כי הוא עומד להיפגש עם ליאו מסי ולנהל איתו שיחות על חזרתו לנבחרת. קפטן ברצלונה לא לבש את המדים הלאומיים מאז המונדיאל ברוסיה ועל פי דיווחים, הודיע להתאחדות לכדורגל במולדתו שהוא מתכוון לקחת הפסקה של לפחות שנה מהאלביסלסטה. סקאלוני, שהחליף רשמית את חורחה סמפאולי בתפקיד, רוצה לדעת בהקדם אם הפרעוש יחזור לשחק עם ארגנטינה בקופה אמריקה בקיץ הקרוב, כשהנבחרת עומדת להתחיל בהכנות לקראת המפעל.

סקאלוני ונשיא ההתאחדות הארגנטינאית, קלאודיו טאפיה, כבר נפגשו עם מסי בגמר גביע ליברטדורס האחרון בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס שנערך בסנטינאגו ברנבאו והשלושה שוחחו. "אני לא משוחח הרבה עם מסי אבל אנחנו בקשר", אמר סקאלוני. "ננסה לצרף אותו בחזרה לנבחרת במהלך 2019 ואנחנו אמורים לשוחח שוב. אנחנו אופטימיים בנבחרת שהשיחות יהיו חיוביות".

"עבורנו חזרתו של מסי חשובה לנבחרת", הוסיף סקאלוני. "אין מאמן בעולם שלא היה רוצה לאמן אותו, ואני יותר מכל אחד אחר". והמאמן כמובן, הוא לא הארגנטינאי היחיד שחושב כך. חברו של מסי לנבחרת וקפטן אינטר, מאורו איקרדי, אמר לפני כמה ימים כי הוא מקווה שאפשר יהיה לשכנע את כוכב ברצלונה לחזור. "הוא השחקן הכי טוב בעולם ואנחנו מקווים שיהיה איתנו בקופה אמריקה", ציין בראיון בארגנטינה.

בנוסף, סקאלוני הדף ביקורת על כך שהוא מאמן לא מנוסה כדי לאמן נבחרת כמו ארגנטינה ואמר: "לכל מאמן בעולם אין ניסיון כשהוא מתחיל לאמן. הייתה לי הזדמנות להיות בצוות המקצועי של סביליה ואז בנבחרת ארגנטינה". על הנבחרת אמר: "המטרה להביא את האלביסלסטה למונדיאל הבא מוכנים באופן הטוב ביותר. יש לנו את הקופה אמריקה ואת מוקדמות המונדיאל". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי