טוני וואקמה גורף מחמאות. יזומן לאליפות אפריקה בקיץ?

טוני וואקמה
טוני וואקמה | AFP

החלוץ הניגרי כבש את שערו העשירי העונה שסידר ניצחון נוסף לטרבזונספור והעניק לחלוץ בונוס של 100 אלף דולר, אבל נכון לעכשיו השחקן בן ה-30 עשוי למצוא את עצמו מחוץ לסגל של הנשרים בטורניר במצרים

(גודל טקסט)

טוני וואקמה ממשיך להצעיד את טרבזונספור לצמרת הליגה הטורקית לאחר שכבש את שערו העשירי העונה לאחר מהלך אישי מרהיב והוסיף בישול שביעי ב-1:2 נגד מלאטיספור בו גם זכה לבונוס של 100 אלף דולר בעקבות סעיף שהוכנס לו בחוזה. ואחרי שהשחקן הפך לכוכב של קבוצתו בטורקיה, הניגרי חושב על המטרה הבאה, אליפות אפריקה.

השחקן בן ה-30 אמנם מרשים, אבל ספק אם מאמן נבחרת ניגריה, גרנוט רוהר יזמן את אקס הפועל באר שבע, שמתחרה על מקום בחלק ההתקפי עם כמה שחקנים מרשימים: אלכס איוובי מארסנל, אחמד מוסא שכיכב במונדיאל וקלצ'י איהנאצ'ו מלסטר.


אחמד מוסא וקלצ'י איהנאצ'ו חוגגים (Gettyimages)

שחקנים נוספים שעשויים להיכלל בסגל של הנשרים הם הנרי אונייקורו מגלאטסראיי, סמואל צ'וקוואז מוואריאל ואודיון איגהלו משנחאי שנואה הסינית, לכן ייתכן שלמרות העונה האדירה של וואקמה, הוא עלול למצוא את עצמו מחוץ לסגל בסופו של דבר.

לוואקמה כאמור יש הופעת נבחרת אחד בלבד בהיותו שחקן הפועל באר שבע בנובמבר 2017 הפסד 3:0 לאלג'ירה במוקדמות אליפות אפריקה. נבחרת ניגריה הוגרלה בשלב הבתים עם גינאה, מדגסקר ובורונדי.

בימים האחרונים, ובעיקר לאור ההופעות המרשימות האחרונות של החלוץ, פרשנים רבים בניגריה קוראים למאמן הגרמני של הנבחרת, לזמן את וואקמה, שאמר בעצמו בחודש שעבר: "אני לא קיבלתי הזדמנות נוספת כדי להוכיח את עצמי. משחק אחד לא צריך להכריע את הקריירה הבינלאומית שלי. אם אקבל סיכוי נוסף לשחק בנבחרת זה יהיה מצוין, אבל אם לא אני אמשיך להישאר מאושר במועדון שלי".


טוני וואקמה. יקבל את הזימון המיוחל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי