אין סליחות: ניימאר איבד את סרט הקפטן של נבחרת ברזיל

ניימאר בנבחרת ברזיל
ניימאר | Gettyimages

דני אלבס יחליף בתפקיד את כוכב הסלסאו הסורר, שהיה מעורב בתקריות התנהגות חמורות במהלך העונה האחרונה. מאמן הנבחרת, צ'יצ'ה: "אני אשוחח עם ניימאר על ההליכות שלו. כל אירוע התנהגותי יטופל כעניין של חינוך"

(גודל טקסט)

כוכב נבחרת ברזיל ניימאר איבד את סרט הקפטן של הסלסאו לחברו הוותיק דני אלבס. התאחדות הכדורגל הברזילאית הוציאה הודעה רשמית ובה בישרה כי המגן בן ה-36, שחולק גם את חדר ההלבשה של פריז סן ז'רמן עם הקפטן היוצא, יענוד את הסרט החל ממשחק הידידות נגד קטאר ב-5/6.

ניימאר בן ה-27 שימש כקפטן הלאומית במונדיאל 2014 אמנם מאז הגעתו של המאמן צ'יצ'י דברים השתנו. מרסלו שימש כקפטן ברזיל במונדיאל 2018 ולאחר ההדחה בידי בלגיה ברבע הגמר, התפקיד הועבר לחלוץ. דניאל אלבס, כזכור, נעדר מהטורניר בגלל פציעה. על פי ההודעה הרשמית, המאמן הלאומי צ'יצ'י בישר לכוכב על ההחלטה עם נחיתתו במתחם האימונים בריו דה ז'ניירו, ביום שבת האחרון.

סביר להניח שהמהלך של המאמן נובע מהתנהגותו של ניימאר בעונה האחרונה, במהלכה ניסה לתקוף אוהד בגמר הגביע הצרפתי לפני חודש ובנוסף ספג השעייה מליגת האלופות בעקבות אלימות מילולית כלפי שופט לאחר ההדחה נגד מנצ'סטר יונייטד.

ינהיג את ברזיל בקופה אמריקה. דני אלבס (gettyimages)
ינהיג את ברזיל בקופה אמריקה. דני אלבס (gettyimages)

צ'יצ'י אמר בשבוע שעבר שהוא מתכוון לשוחח עם הכוכב על התנהוגתו: "הוא ביצע טעות, אבל זו אשמתו. אני אדבר איתו על נימוסים ואעשה כזאת כמאמן ברזיל, אבל גם כאדם. זו תהיה שיחה על נימוסים ועקרונות. הדבר החשוב הוא שנדון בכך, כמו שדנתי בזמנו עם דוגלאס קוסטה (הקיצוני ירק על שחקן ססואולו בספטמבר האחרון). כל אירוע כזה יטופל כעניין של חינוך". ברזיל תארח את הקופה אמריקה, שתצא לדרך ב-14.6 ותסתיים ב-7.7. הסלסאו חולקת את בית א' יחד עם בולוביה, ונצואלה ופרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי