דשאן: "חטפנו סטירה". סיסוקו: "לא היינו מספיק טובים"

דידיה דשאן
דידיה דשאן | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

נבחרת צרפת הופתעה בטורקיה עם יכולת ירודה במיוחד והפסד ראשון בשנת 2019: "אין שום דבר חיובי לקחת מהמשחק הזה, צריך לחזור ליסודות", אמר המאמן. ביום שלישי מחכה נבחרת אנדורה החלשה

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת ספגה הפסד ראשון ב-2019 אמש (שבת) לאחר 2:0 מפתיע בטורקיה אשר הוריד אותה למקום השני.

מעבר לתוצאה המאופסת בצד הצרפתי, אלופת העולם הציגה משחק התקפי אנמי במיוחד כאשר לא מצאה את המסגרת במהלך ההתמודדות למרות חלק התקפי גדוש בכישרונות בדומתם של קיליאן אמבפה שגם איבד לא פחות מ-22 כדורים, אולבייה ז'ירו, אנטואן גריזמן וקינגסלי קומאן. אך החלק ההתקפי הדל לא היה הסיפור של המשחק, אלא ההגנה חסרת הריכוז שבראשה סמאול אומטיטי שבגלל טעות איומה שלו ספגה את השער השני.

דידיה דשאן דיבר לאחר ההפסד ואמר: "אין שום דבר חיובי מהמשחק הזה, חטפנו סטירה ולא עשינו את המשחק שאנחנו אוהבים. אנחנו לא יכולים לקחת שום דבר מהמפגש הזה בעוד שלושה ימים מחכה לנו משחק נוסף ואין לי מה לומר 'בראבו' לטורקיה' ולחזור ליסודות שלנו".


משחק מאכזב לצרפת (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

הקשר מוסא סיסוקו הוסיף: "אי אפשר להאשים רק את שחקני ההגנה, היו פערים גדולים מדי בינינו וככה קשה לנצח. אני לא מחפש תירוצים, לא היינו מספיק טובים, אבל יש לנו עוד הרבה משחקים, בעבר כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לצאת ממשברים. יש לנו נבחרת כישרונית".

בכל מקרה לצרפת לא צריכה להיות בעיה ביום שלישי כאשר היא תפגוש את הנבחרת החלשה בבית אנדורה שניצחה רק פעמיים בתולדותיה במשחקי מוקדמות רשמיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי