אוסטריה נצמדה לנבחרת ישראל, סלובניה התפוצצה בלטביה

נבחרת ישראל אכזבה
נבחרת ישראל אכזבה | אודי ציטיאט

החבורה של פודה מחקה פיגור בצפון מקדוניה, ניצחה 1:4 והורידה את הפער מאנדי הרצוג ושחקניו לנקודה אחת בלבד בתום ארבעה מחזורים. הסלובנים כבשו חמישייה ב-23 דקות. ספרד הביסה את שבדיה 0:3

(גודל טקסט)
במקביל לתבוסה שספגה נבחרת ישראל הלילה (שני) בפולין, היריבות הגדולות שלה בבית ז', אוסטריה וסלובניה, השיגו ניצחונות חוץ מרשימים מאוד על צפון מקדוניה ולטביה בהתאמה ופתחו לרווחה את המאבק על המקום השני המוביל ליורו 2020 בסיום קפמיין המוקדמות.


בבתים הנוספים, במקביל, ספרד הביסה את שבדיה 0:3, בולגריה הפסידה 3:2 לקוסובו, סרביה מחצה את ליטא 0:4, צ'כיה הביסה 0:3 את מונטנגרו, דנמרק מחצה 1:5 את גאורגיה, אוקראינה הסתפקה ב-0:1 על לוקסמבורג, אירלנד השיגה 0:2 נגד גיברלטר ואיי פארו נוצחה 2:0 בבית נגד נורבגיה. לצפייה בכל השערים לחצו כאן.



צפון מקדוניה – אוסטריה 4:1

אחרי 1:0 בבית לפולין במחזור שעבר, צפון מקדוניה פתחה נהדר ועלתה ל-0:1 על אוסטריה כבר בדקה ה-18 הודות לשער עצמי של מרטין הינטרגר, אולם האורחת לא נבהלה וענתה עם רביעייה גדולה של ולנטינו לזארו (39), מרקו ארנאוטוביץ' (62 ו-82) וקונראד ליימר (84).


בעקבות הניצחון, הנבחרת של מרקו פודה טיפסה למקום השלישי עם שש נקודות, כאשר נקודה מפרידה בינה לבין ישראל שניצבת במקום המוביל ליורו 2020 בתום ארבעה מחזורים. המארחת, שהחלה את המחזור במקום השלישי, צנחה שני מקומות והיא עם ארבע נקודות מתוך 12 אפשריות.


לטביה – סלובניה 5:0
23 דקות, זה פרק הזמן שלקח לאורחת להפציץ חמישה שערים ולפרק את המארחת, שנותרה ללא נקודות לאחר ארבעה מחזורים. הסלובנים, לעומת זאת, השיגו ניצחון בכורה בקמפיין ועלו למקום הרביעי כאשר במאזנם חמש נקודות, אחת פחות מאוסטריה השלישית ושתיים מתחת לישראל שניצבת במקום השני. דומן צ'רניגוי (24 ו-27), יוסיפ איליצ'יץ' (29 ו-44) ומיחה זאיץ' (47) סידרו למאמן מתיאז' קק שלוש נקודות קלות ושמרו את חלום העלייה ליורו 2020 בחיים.


ספרד – שבדיה 0:3

 אחרי שמחצו את איי פארו 1:4, הספרדים ניצחו גם את השבדים ושמרו על מאזן מושלם בתום ארבעה מחזורים. זה הלך קשה בשעה הראשונה, אלא שאז סרחיו ראמוס דייק מהנקודה הלבנה (63), אלברו מוראטה הוסיף בפנדל משלו (84) ומיקל אויארסבאל חתם (87) 0:3 בסיום. השבדים, להם שבע נקודות, ניצבים במקום השני בצוותא עם נבחרת רומניה לה מאזן זהה לאחר שהביסה את מלטה 0:4 בחוץ.

הספרדים חוגגים ניצחון חלק (Gettyimages)


תוצאות נוספות

צ'כיה – מונטנגרו 0:3

בולגריה – קוסובו 3:2

אוקראינה – לוקסמבורג 0:1

סרביה – ליטא 1:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

מלטה – רומניה 4:0

איי פארו – נורבגיה 2:0

דנמרק – גאורגיה 1:5

אירלנד – גיברלטר 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי