סוארס יפתח לצד קבאני: "אני כשיר, לא יודע כמה אשחק"

אוסקר טבארס, לואיס סוארס
אוסקר טבארס, לואיס סוארס | MIGUEL ROJO/AFP/Getty Images

שיאנית הזכיות בקופה אמריקה מתכוננת למשחק הפתיחה נגד אקוואדור (00:45, ישיר בספורט2) עם הרכב כמעט זהה למונדיאל. חלוץ ברצלונה הסיר ממשקלו ונראה טוב באימונים. פרגוואי שנמצאת בכושר מזעזע תפגוש את קטאר

(גודל טקסט)
נבחרת אורוגוואי, שיאנית הזכיות בקופה אמריקה (15) תפגוש הלילה בין ראשון לשני (00:45, שידור ישיר בספורט2) את אקוואדור במשחק הפתיחה של המפעל עבורה, משחק שמוגדר כחשוב מאוד. בטח כשצ'ילה, שזכתה בטורניר בפעמיים האחרונות, נראית כיריבה ברורה  לקרב על המקום הראשון. במוקד העניינים: לואיס סוארס ואדינסון קבאני שיפתחו בחוד ההתקפה,  ירצו לשכוח את העונה האחרונה. מקסי גומס מסלטה ויגו וכריסטיאן סטואני ששיחק בג'ירונה, וחוו עונות טובות,  ממתינים להזדמנות מהספסל.

השניים, מהחלוצים הגדולים בנבחרת יחד עם דייגו פורלאן, אמנם זכו באליפויות עם ברצלונה ופריז סן ז'רמן בצוותא, אך חוו כישלון בליגת האלופות והבקיעו הרבה פחות ממה שהתרגלו. חלוצה של ברצלונה כבש 25 שערים, הכמות הנמוכה ביותר מאז עונת הבכורה שלו בקבוצה, ואילו החלוץ של פ.ס.ז' ירד מ-40 שערים בעונה שעברה ל-24 בלבד בעונה הנוכחית.
 

לואיס סוארס שכבר סיפר על הדיכאון שתקף אותו לאחר ההדחה מליגת האלופות ("לא רציתי אפילו לקחת את הילדים שלי מהגן"), כבש במשחק ההכנה נגד פנמה. החלוץ שגמר את העונה מוקדם והיה בספק לטורניר, התייחס לכשירותו: "אני בריא. אני לא יודע מה היה קורה אם ברצלונה הייתה מגיעה לגמר ליגת האלופות. אני לא יודע אם הייתי מוכן בזמן ואם הייתי עבור ניתוח או לא. מה שבטוח הוא שהייתי לא בסדר, אי אפשר להמשיך לשחק עם מיניסקוס פגוע", אמר סוארס.




על המשחק עצמו: "אני לא יודע כמה אשחק. במונדיאל 2014 שיחקתי נגד אנגליה וחוויתי התכווצות אחרי 60 דקות. זה תלוי בקצב המשחק. 90 דקות? נראה". החלוץ לקח כפפות והרשים בכמה זינוקים במהלך האימון כשעמד בין הקורות במטרה להפחית את הלחץ. מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים הסיר מספר קילוגרמים משקלו ונראה צעיר ורעב באימונים. רק נזכיר שבקופה אמריקה ב-2016 הנבחרת כלל לא עברה את שלב הבתים.

הנבחרת של אוסקר טבארס שנעצרה ברבע גמר המונדיאל האחרון, שומרת על הבסיס האיתן שלה כשלא פחות משבעה שחקני הרכב במונדיאל, צפויים לשחק גם הלילה. אקוואדור מנגד מגיעה למשחק כשהיא מעודדת מההצלחה של הדור הבא. הנבחרת עד גיל 20 זכתה בשנה האחרונה באליפות דרום אמריקה וכן סיימה במקום השלישי באליפות העולם, אלא שהמאמן הרנן דריו גומס עדיין משתמש בחבר'ה הוותיקים וזוכה לביקורת מצד התקשורת.


אנטוניו ולנסיה להוט לקבל דקות משחק לאחר שמיעט לשחק בשנה האחרונה במדי מנצ'סטר יונייטד ממנה נפרד בסיום העונה. והוא צפוי לשחק בעמדה קדמית. המגןקשר בירך את הנבחרת הצעירה על הישגיה המרשימים. אלכסנדר דומינז ומקסימו בנגווארה מתחרים על אפודת השוער. אנר ולנסיה, סגן מלך שערי הנבחרת, צפוי לפתוח בחוד. במשחקי העבר אגב הלה-סלסטה מחזיקה ביתרון ברור – 6:30 בנצחונות.





במשחק המוקדם יותר תשחק נבחרת פרגוואי נגד קטאר (21:45, שידור ישיר בספורט2), כשהנבחרת שתארח את המונדיאל הבא מגיעה כאורחת לטורניר. פרגוואי, שלא העפילה למונדיאל האחרון ניצחה רק פעם אחת בשמונת משחקיה האחרונים, כשגברה לפני שבוע 0:2 על גוואטמלה. בקופה אמריקה האחרון ב-2016 הנבחרת אפילו לא עברה את שלב הבתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי