בפורטו הופתעו: איקר קסיאס התייצב לאימון הפתיחה

איקר קסיאס
איקר קסיאס | MIGUEL RIOPA/AFP/Getty Images

פרישה בגיל 38 בעקבות התקף לב? תחשבו שוב: השוער שלפני כחודשיים הובהל לבית החולים, נותח וכבר פורסם בכל רחבי העולם שהחליט לתלות את הכפפות, עלה על מדי אימון והבהיר כי בכוונתו להמשיך לשחק: "חוזר לעבוד"

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)
כחודשיים לאחר התקף הלב שעבר איקר קסיאס באימון פורטו ומספר שבועות לאחר הדיווחים על כך שהשוער החליט לפרוש, בפורטוגל הופתעו הבוקר (שני) לראות את 'סאן איקר' מתייצב כרגיל לאימון פתיחת העונה בפורטו. השוער המחויך בן ה-38 מיהר לעדכן את האוהדים ברשתות החברתיות וצייץ: "חוזרים לעבוד, היום הראשון".


קסיאס נותח בהצלחה לאחר האירוע, אולם על פי רופאים מומחים רבים שניתחו את מצבו הסברה הייתה שהוא ייאלץ לפרוש ממשחק פעיל בגיל 38, אבל לאחר שלקח את הזמן לחופשה וחשב רבות על עתידו, ככל הנראה התקבלה ההחלטה להמשיך לפחות לעונה נוספת. יש לציין שהדיווחים בזמנו בפורטוגל על פרישתו היו מוקדמים ובסביבתו כעת טוענים שהוא מעולם לא אמר או רמז שהחליט לפרוש, אלא רק בחר לקחת את הזמן עד שיקבל החלטה סופית.


קסיאס למעשה זעם על אלפי הודעות שקיבל ברשת לאחר אותה הודעה על פרישה, שכאמור לא נמסרה על ידו והייתה מנותקת מן המציאות. גם לנשיא פורטו פינטו דה קושטה היה חלק בכך, כשאישר כי המועדון יציע לקסיאס תפקיד מקצועי בהנחה שהוא לא יוכל לחזור לשחק כדורגל.



קסיאס וקרבונרו. אחרי מנוחה ארוכה, השוער התייצב לאימון (AFP)


לפי הפרסומים האחרונים בפורטוגל, קסיאס עבר את הבדיקות הרפואיות והבהיר כי בכוונתו להילחם על מקומו בקבוצה ושאין בכוונתו לסיים את הקריירה. בחוזהו נותרו עוד שנתיים, אולם לא מן הנמנע שהוא יעזוב למועדון אחר, אם פורטו תחליט לצרף שוער חדש אחרי שבמהלך הקיץ היא הוזכרה כמי שבוחנת את האפשרות לצרף את אחד מבין קיילור נבאס (שבינתיים נותר בריאל מדריד), יספר סילסן (שחתם בוולנסיה) וג'אנלואיג'י בופון (שמוזכר כמי שצפוי לשוב ליובנטוס).



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי