צפו: עצמי לדה ליכט ושער לרונאלדו בניצחון יובה על אינטר

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Fred Lee/Getty Images

הגברת הזקנה גברה על הנראזורי 3:4 בבעיטות מהנקודה הלבנה לאחר 1:1 בתום 90 דקות, ורשמה ניצחון ראשון בגביע האלופות. ההולנדי רשם הופעת בכורה בהרכב, אך לא ירצה לזכור אותה. הפורטוגלי איזן בכדור חופשי

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס רשמה היום (רביעי) ניצחון ראשון בגביע האלופות לאחר שגברה על אינטר 3:4 בפנדלים, אחרי 1:1 בתום 90 דקות. מתייס דה ליכט רשם הופעת בכורה בהרכב של הגברת הזקנה, אך לצערו גם כבש שער עצמי בדקה העשירית. למזלו של ההולנדי, כריסטיאנו רונאלדו הצליח לתרגם כדור חופשי לשער השוויון (68), עם קצת עזרה מהשחקנים בכחול.

מנגד, אינטר והפרויקט החדש של אנטוניו קונטה היו הסיפור המרכזי בפתיחת ההתמודדות, כששלטו בקצב המשחק ואף עלו ליתרון מוקדם במשחק. לאחר המחמאות על היכולת במחצית הראשונה, החצי השני היה ניגוד גמור כשהקבוצה ממילאנו אפשרה לאלופת הסרייה א' להשתלט על מרכז המגרש ולכפות שיווין במשחק. בתוך 90 הדקות בהתמודדות השופט שרק לסיום המשחק וההכרעה נקבעה בבעיטות מ-11 מטרים.

הדרמה האמיתית במשחק התרחשה בבעיטות ההכרעה, כשיובנטוס הוליכה 1:3 לאחר תצוגת הדיפות מרשימה של ג'יאנלואיג'י בופון. במצב של 1:3 אדריאן ראביו ניגש לבעוט ולהכריע את המשחק, אך החטיא ופתח את הקאמבק של אינטר, שהשוותה ל-3:3 בעזרת בעיטות טובות של ז'ואאו מריו וניקולו בארלה. הדו-קרב הוכרע לבסוף לאחר הדיפה נוספת של בופון, השלישית במספר, והבועט האחרון של אלופת איטליה היה מריח דמירל הטורקי, שכבש ללא בעיות וקבע ניצחון 3:4 של קבוצתו.

פדריקו ברנרדסקי מול מרסלו ברוזוביץ'. המשחק הוכרע בבעיטות מהנקודה הלבנה (Fred Lee/Getty Images)
פדריקו ברנרדסקי מול מרסלו ברוזוביץ'. המשחק הוכרע בבעיטות מהנקודה הלבנה (Fred Lee/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי