צפו: נאפולי הביסה 0:3 את ליברפול, ארסנל הפסידה 2:1 לליון

טרנט אלכסנדר ארנולד, לורנצו אינסינייה
טרנט אלכסנדר ארנולד, לורנצו אינסינייה | KAZUHIRO NOGI/AFP/Getty Images

חבורתו של אנצ'לוטי התעללה באלופת אירופה בזכות שערים של אינסינייה (17), מיליק (29) ויונס המחליף (52). הקבוצה הצרפתית חזרה מפיגור וזכתה בגביע האמירויות, סבאיוס ערך בכורה. צ'לסי גברה 3:4 על רדינג

(גודל טקסט)
לקראת העונה שבפתח, מועדוני העל של אירופה לא מבזבזות זמן וגם היום (ראשון) נערכו משחקי הכנה ואימון לקראת פתיחת 2019/20. זה יום עמוס לקבוצות הצמרת של הפרמיירליג, כשארסנל הפסידה 2:1 לליון במשחק על גביע האמירויות, צ'לסי גברה 3:4 על רדינג וליברפול רשמה הפסד 3:0 מביך לנאפולי. בנפיקה ניצחה 0:1 את מילאן במסגרת גביע האלופות.


ליברפול – נאפולי 0:3
בהיעדרותם של סאדיו מאנה ומוחמד סלאח, פגשה אלופת אירופה את סגנית אלופת איטליה במשחק הכנה באצטדיון מאריפילד שבסקוטלנד. נאפולי פתחה את המשחק טוב יותר ולורנצו אינסינייה העלה את קבוצתו ליתרון מהיר כבר בדקה ה-17 לאחר כיבוש נהדר מחוץ לרחבה, וכעבור תריסר דקות האיטלקי בישל לארקדיוש מיליש את השני לאחר שהאחרון דחק מקרוב.


שבע דקות לתוך המחצית השנייה אמין יונס המחליף נעץ את המסמר האחרון, לאחר שניצל הדיפה לא טובה של סימון מיניולה וכבש מול השער החשוף. הדבר היחיד שליברפול יכולה לקחת מההתמודדות בסקוטלנד, הוא שיתופו של הארבי אליוט שחתם רק היום בשורות הקבוצה וערך הופעת בכורה במועדון האנגלי כאשר עלה מהספסל בדקה ה-79.




ארסנל – ליון 2:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
במקביל לגביע האמירויות לנשים, בו גברה באיירן מינכן 0:1 על ארסנל, נערך משחק הגברים בין התותחנים לנציגת צרפת. החדשות הרעות מבחינת ארסנל הגיעו כבר בדקה ה-13, כשאלכסנדר לקאזט נפצע ואמרי נאלץ להחליפו בריס נלסון ולקוות שהפציעה לא חמורה. המשחק היה רגוע יחסית, כשהנריק מחיטריאן מסכן את שער ליון פעמיים במחצית הראשונה לפני שהוא מצא במסירת רוחב את פייר אמריק אובמיאנג שכבש בנגיעה בדקה ה-35.


בתחילת המחצית השנייה ערך סילביניו מספר חילופים, ביניהם מוסא דמבלה שנכנס במקום אמין גוירי. זה השתלם, כיוון שבדקה ה-67 החלוץ התרומם להגבהה של ממפיס דפאי ונגח פנימה את שער השוויון. תשע דקות לאחר מכן הוא סיים מתפרצת עם עוד כדור קל לרשת של לנו. בין לבין, אגב, נפסל שער של ארסנל שהובקע בנבדל וחשוב יותר – המושאל החדש מריאל מדריד עלה דני סבאיוס להופעת בכורה במדי התותחנים. אבל הוא לא עזר לאמרי לסיים את המשחק בהפסד, וליון הניפה את הגביע בסיום.


דני סבאיוס. יעזור העונה לארסנל? (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)
דני סבאיוס. יעזור העונה לארסנל? (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)


רדינג – צ'לסי 4:3
קבוצת הצ'מפיונשיפ אירחה את הבלוז למשחק חשוב עבור שתיהן, פחות משבוע לפני המשחק הרשמי הראשון של העונה בליגה השנייה באנגליה ושבועיים לפני המחזור הראשון של הפרמייר ליג בו תתארח צ'לסי אצל מנצ'סטר יונייטד. ג'וש בארט הפתיע את למפארד ושחקניו בדקה ה-13, אבל היתרון של רדינג נמשך עשר דקות בלבד לפני שרוס בארקלי השווה. לקראת סיום המחצית השלים קנדי, הרכש החדש מניוקאסל, את המהפך לטובת צ'לסי.


רדינג לא ויתרה ובדקה ה-50 החזירה את המשחק לשוויון. אלא שהקצב המהיר נמשך, ומייסון מאונט – שחזר מהשאלה בדרבי – כבש צמד מהיר תוך שתי דקות (57, 59) כדי לתת את השליטה לזוכת הליגה האירופית. השער המצמק של סאם באלדוק (70) קבע את תוצאת המשחק.


מילאן – בנפיקה 1:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
במסגרת הצ'מפיונס קאפ, מילאן פגשה את בנפיקה במסצ'וסטס, כשהאיטלקים ידעו כי הם חייבים לנצח אחרי ההפסד לבאיירן מינכן בשבוע שעבר. פתיחת המשחק הייתה מאוד מנומנמת, והקבוצות בהחלט שיחקו בהילוך נמוך בדקות הראשונות. הרוסונרי העלו את הרמה בעזרת יכולת טובה של סאמו קאסטייחו הספרדי, אך התקשו למצוא את הרשת של אלופת פורטוגל, והצדדים ירדו למחצית ללא שערים.


בנפיקה השלימה מאה אחוזי הצלחה בטורניר (MARK RALSTON/AFP/Getty Images)
בנפיקה השלימה מאה אחוזי הצלחה בטורניר (MARK RALSTON/AFP/Getty Images)


25 אלף הצופים שהגיעו לאצטדיון חיכו עד לדקה ה-70 כדי לראות את בנפיקה עולה ליתרון 0:1, לאחר בעיטה חדה של אדל טאארבט המרוקאי, אקס מילאן שפגעה בלוקאס ביגליה ושינתה לגמרי את כיוון הכדור. קבוצתו של ג'יאמפאולו ניסתה בכל כוחה להשיג את שער השיוויון, אל ללא הצלחה. 0:1 לבנפיקה בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי