ליברפול החתימה כישרון צעיר, דני אלבס מחכה לברצלונה

דני אלבס
דני אלבס | PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images

העברות: הארבי אליוט מפולהאם בן ה-16, שהפך העונה לשחקן הצעיר בתולדות הפרמיירליג, הצטרף לאלופת אירופה. המגן מוכן להמתין לאלופת ספרד עד לתחילת אוגוסט. וגם: אברטון הציעה 55 מיליון ליש"ט על ווילפריד זאהה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
רשמי
* קשרה האנגלי של פולהאם הארבי אליוט, שהפך העונה לשחקן הצעיר בתולדות הפרמיירליג (שיחק נגד וולבס בגיל 16 ו-30 יום בלבד), עזב את הקבוצה הלונדונית וחתם בליברפול. השחקן הצעיר יהיה בסגל של אלופת אירופה נגד נאפולי במשחק ההכנה הקרוב.


* מתיאס פוגבה, אח של פול, עבר לספרד וחתם בקבוצת מנצ'גו מהליגה השלישית. האם זו הסנונית הראשונה לקראת מעבר של הכוכב במשפחה לריאל מדריד?



* אלייש וידאל, מגנה של ברצלונה לשעבר, חזר לפני כשנה לסביליה, אך לא הצליח למצוא את מקומו שוב באנדלוסיה, והיום הוא עבר בהשאלה לדפורטיבו אלאבס.




שמועות
* לפי ה'סקאי' אברטון הציעה 55 מיליון ליש"ט על שחקן הכנף של קירסטל פאלאס ווילפריד זאהה. על פי הדיווח לא כלולים שחקנים נוספים בעסקה.




* לאחר התוצאות הרעות במשחקי ההכנה הקיץ, ריאל מדריד מאיצה את הניסיונות להחתים את פול פוגבה – ראו ידיעה נפרדת.


* מלבד הרצון לנחתים את ווילפריד זאהה, באנגליה מדווחים כי אברטון פנתה ליובנטוס בנוגע לחלוץ מויזה קן. לפי הפרסום ברשת "סקאי", אלופת איטליה דורשת 40 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-19, ולכלול בעסקה סעיף "קנייה-חוזרת".


מויזה קן. עשוי לנחות בקרוב בגודיסון פארק (AFP/GettyImages)
מויזה קן. עשוי לנחות בקרוב בגודיסון פארק (AFP/GettyImages)


* פאולו דיבאלה שמקושר לאחרונה למנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם, רוצה להישאר ביובנטוס, כך לפי "סקיי ספורטס איטליה". בדיווח נכתב כי החלוץ הארגנטינאי מוכן לקצר את חופשתו כדי להתחיל להתאמן יחד עם מאוריציו סארי.


* נאפולי עדיין במירוץ אחר ניקולא פפה, כך לפי "לה רפובליקה" באיטליה. המאמן קרלו אנצ'לוטי מנסה לשכנע את השחקן להצטרף לשורות האיטלקים שישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות. מעבר לכך, ב"גאזטה דלה ספורט" נטען כי נאפולי תגיש לפפה הצעה גבוהה יותר – חמישה מיליון יורו לעונה.



המאבק עליו לא פוסק. פפה (AFP)


* דני אלבס נמצא בחופשה כרגע לאחר שזכה עם נבחרת ברזיל בגביע הקונפדרציות, והוא עדיין ללא קבוצה. לפי "UOL Esporte" הברזילאי, המגן דחה הצעות רבות משום שהוא מחכה לקריאה מברצלונה וישמח לחזור לקבוצה בה שיחק בין 2008 ו-2016. לפי הדיווח, אלבס מוכן לחכות לאלופת ספרד עד לסוף השבוע הראשון של חודש אוגוסט והוא מניח שעד אז תסתיים סאגת ניימאר וייתכן שנלסון סמדו יעשה את הדרך ההפוכה לפריז סן ז'רמן.


* אנדרה שורלה צפוי לעבור לספרטק מוסקבה בתמורה ל-3.5 מיליון יורו. הקשר הגרמני ששיחק כמושאל בעונה שעברה בפולהאם, לא טס עם הקבוצה למחנה האימונים בשוויץ ואינו נמצא בתוכניות. ההצעות היחידות שעומדות בפניו הן מסין ומרוסיה. הצהובים-שחורים מוכנים למכור את השחקן הרבה מתחת לשווי השוק שלו (12 מיליון יורו), ורק נזכיר כי ב-2016 הוא נרכש מוולפסבורג בתמורה ל-30 מיליון יורו.




* שינג'י קגוואה, ששיחק בעונה שעברה בבשיקטאש ומחזיק בחוזה בדורטונד, רוצה לעבור לשחק בספרד והוא מחזיק בהצעה מסלטה ויגו, כך לפי "בילד".


* מילאן צפויה להודיע בקרוב על הצטרפותו של הבלם הברזילאי לאו דוארטה בתמורה ל-11 מיליון יורו. דיווחים בברזיל (גלוב ספורט) בטוחים כי יש הסכם בין האיטלקים לבין פלמנגו, קבוצתו הנוכחית, וזה עניין של שעות עד שהבלם יעבור את הבדיקות הרפואיות. עוד נכתב כי המשא ומתן נשמר זמן רב מתחת לראדר. דוארטה בן ה-23 יחתום על חוזה לחמש שנים עם שכר בגובה 1.2 מיליון יורו לעונה.


בורחה מאיורל יושאל שוב ללבאנטה לעונה אחת, כפי שהיה בעונה שעברה, חסרה רק הודעה רשמית. החלוץ הספרדי ששייך לריאל מדריד כבש חמישה שערים ב-33 הופעות ב-2018/19.




* ב"לאקיפ" הצרפתי דווח כי יורגן קלופ, מאמן ליברפול, תכנן לצרף את פרנק ריברי לקבוצתו אם אחד משחקני הספסל בחלק הקדמי יעזוב. הקשר הצרפתי בן ה-36 עדיין ללא קבוצה לאחר שעזב את באיירן מינכן, אלא שהמעבר כבר לא יקרה משום שהאדומים מאנפילד שמרו על הסגל.


* בגלאטסראיי מקווים שדידייה דרוגבה שישחק בקבוצה בעבר יצליח לשכנע את גארי קייהיל להצטרף לקבוצה. הבלם האנגלי (33) שסיים את חוזהו בצ'לסי, מבוקש על ידי לסטר ועשוי להחליף את הארי מגווייר אם יעזוב. גם ווסטהאם מעוניינת בשירותיו לפי "סאן".


* לפי "קוריירה דלה ספורט", יובנטוס הודיעה לסוכנו של גונסאלו היגוואין, המשמש כסוכנו, שהוא לא נמצא בתוכניות הקבוצה לקראת העונה הבאה, וזה סופי. רומא קיבלה אישור לנהל מו"מ עם השחקן ונראה שתהיה התקדמות עם חזרת הקבוצות ממסע ההכנה. עד שהג'ילארוסי לא יידעו מה מצבו של פיפיטה, הם לא יהיו מוכנים למכור את אדין דז'קו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי