ז'ואן לאפורטה הצטרף לסטארט-אפ ישראלי ויגיע לביקור בארץ

ז'ואן לאפורטה
ז'ואן לאפורטה | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

נשיא ברצלונה לשעבר, שבתקופתו זכתה הקבוצה פעמיים בליגת האלופות, יערוך פגישות עסקיות עם משקיעים של החברה הישראלית. שמות כמו אלסנדרו דל פיירו, פאביו קנבארו, יוסי בניון וערן זהבי כבר חתומים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעוד ברצלונה אמורה, על פי השמועות, להגיע למשחק ראווה בישראל בעתיד הקרוב, אחד האנשים המזוהים ביותר עם המועדון יגיע לארץ כבר בסוף החודש. ז'ואן לאפורטה, שהיה נשיא בארסה בעשור הקודם בין 2003 ל-2010, הצטרף כשותף לסטארט-אפ הישראל "Skillset" של האחים שאבי ונועם חכמון. לאפורטה יגיע לישראל בעוד כשבועיים וייפגש עם ראשי החברה ועם אנשי עסקים המעוניינים להשקיע בפרויקט. בין המעורבים, אגב, נמצא גם שחקן בית"ר עידן ורד.

חברת "SkillSet" אמורה לאפשר למידה אונליין של טכניקות ספורט, באמצעות צפייה במגוון קורסים שמעבירים הספורטאים ואנשי המקצוע המובילים והמוכרים ביותר בעולם הספורט. בחברה כבר חתומים שמות גדולים כמו פאביו קנאברו, אלסנדרו דל פיירו וגם ערן זהבי ויוסי בניון הישראלים. הקורסים ישווקו לקהל בינלאומי, בין היתר בעזרתם של המדריכים המפורסמים של הקורסים.

אחד היעדים הראשונים הוא השוק הסיני, שם ערן זהבי מככב על הדשא ופאביו קנאברו על הקווים, כשלאחרונה האיטלקי גם פתח מאות בתי ספר לכדורגל ברחבי המדינה בשיתוף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל הסינית, והקורסים של החברה אמורים להשתלב גם שם. גם לאפורטה מתפקד בין היתר כיועץ מטעם ההתאחדות האולימפית בסין ואמור לעזור בשוק זה, כמו גם בשוק הספרדי. בנוסף, לאפורטה, שנחשב לנשיא המצליח ביותר בהיסטוריה של מועדון הפאר הקטלאני, צפוי גם לפעול להחתמתם של כוכבי העל של המועדון מההווה והעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי