קלופ: "אדריאן הציג הופעה מדהימה, לא חשבנו שישחק כל כך מהר"

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Michael Regan/Getty Images

לאחר הניצחון בפנדלים על צ'לסי בסופר קאפ האירופי, מאמן ליברפול שיבח את השוער הספרדי: "למען האמת אני לא יודע מתי בפעם האחרונה הוא שיחק בווסטהאם, אני שמח בשבילו". הנדרסון הוסיף: "רוצים להמשיך כך ולנצח"

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)

שבוע וחצי אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי במגן הקהילה, ליברפול יצאה אמש (רביעי) בצד המנצח כאשר גברה על צ'לסי בדו קרב פנדלים לאחר 2:2 בתום 120 דקות וזכתה בסופר קאפ האירופי בפעם הרביעית בתולדותיה ולראשונה מאז 2005.

גיבור הניצחון היה שוער המשנה של ליברפול, אדריאן שעלה ב-11 של קלופ בשל פציעתו של אליסון והספרדי שהגיע מווסטהאם סיפק משחק נהדר ועצר את הפנדל האחרון של תמי אברהם, אשר הכריע את המשחק.

"כאשר דיברתי איתו לראשונה על הצטרפות לקבוצה, היה לנו ברור שאנחנו צריכים אותו כשיר בכל רגע נתון, אבל לא האמנו שנצטרך אותו כבר בשלב הזה של העונה", אמר מאמנו יורגן קלופ שהמשיך לשבח את השוער בן ה-32: "הוא הציג הופעה מדהימה, זה היה מפתיע מכיוון שאינו עשה הכנה אמיתית, אני אפילו לא יודע מתי בפעם האחרונה הוא שיחק בווסטהאם למען האמת. אני מאוד שמח בשבילו ובנוסף הוא הראה שהוא אישיות ראויה בחדר ההלבשה, הוא היה חזק ממני בחלק מהזמן".


יורגן קלופ עם זכייה ראשונה בתולדותיו בסופר קאפ האירופי (OZAN KOSE/AFP/Getty Images)

אדריאן דיבר גם הוא אחרי הניצחון: "היה שבוע מטורף, אני מאוד שמח עבור המועדון והאוהדים, כיף לשחק כאן, היה משחק ארוך ואני שמח על כך". הקפטן ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "היה קשה ואני שמח שניצחנו. מאושר עבור אדריאן ויותר מכך שלקחנו את הגביע הביתה, רוצים להמשיך כך ולנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי