כעס בברזיל על ה-1:1 נגד סנגל, התקשורת קטלה את ניימאר

ניימאר
ניימאר | Kevork Djansezian/Getty Images

הכוכב ספג ביקורת קשה לאחר התיקו המאכזב, בטור דעה ב-'UOL' נכתב: "עד שילמד שהצלחה היא הישג קבוצתי והוא לא סוחב את הנבחרת על הגב, הוא יישאר כישרון מבוזבז". האוהדים זעמו: "צריך לשלם לנו על צפייה בנבחרת"

(גודל טקסט)

בברזיל לא אהבו בכלל את היכולת החלשה של נבחרתם בתיקו 1:1 נגד סנגל אתמול (חמישי). הסלסאו עלתה ליתרון מהיר מרגליו של רוברטו פירמינו, אבל למשך רוב המשחק היא הייתה נחותה מהיריבה האפריקאית, שהפגינה דומיננטיות גדולה על כר הדשא גם אחרי שהשיגה את השוויון ואף הייתה קרובה לנצח.

מי שזכה לביקורות קשות מהתקשורת הברזילאית הוא ניימאר. טור דעה באתר UOL הפנה אצבע מאשימה כלפי הכוכב ובו נכתב: "בכדורגל המודרני אין דבר כזה לסחוב את הקבוצה על הגב. בעידן שבו המשחק הקולקטיבי שולט והקבוצה המנצחת היא בדרך כלל זו שמבצעת טוב יותר את ההוראות הטקטיות של המאמן, התלות הברורה ביכולת האינדיבידואלית של שחקן כזה או אחר לא קיימת".

הכותב המשיך וקטל את שחקנה של פ.ס.ז': "ניימאר אולי מאמין שבגלל כמה ניצחונות הוא סוחב את הנבחרת על הגב, אבל הצלחה של קבוצה היא בהכרח הישג קולקטיבי ועד שהוא ילמד את זה, הוא יישאר כישרון ענק שמתבזבז במילים ופעולות שרק מעוררות סלידה אצל האוהדים".

ניימאר. ספג ביקורת קשה מהתקשורת (ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images)
ניימאר. ספג ביקורת קשה מהתקשורת (ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images)

גם ברחבי הרשת לא חסכו ביקורת מהסלסאו. "צריכים להתחיל לשלם לנו על צפייה במשחקי הנבחרת, כי לעשות את זה בחינם נהיה קשה יותר בכל פעם", נכתב באחד הציוצים בטוויטר. אוהד אחר ביקר את צ'יצ'י: "חוסר היכולת שלו להוציא משהו מהקבוצה הזאת הוא מדהים. בכל משחק שעובר, הקבוצה משחקת פחות טוב והוא לא עושה שום שינוי".

המאמן עצמו הודה ביכולת החלשה: "היינו מתחת לרמה שלנו. זו הפעם השנייה שאנחנו מתקשים נגד יריבה אפריקאית, זה קרה גם נגד קמרון. אלה קבוצות שחותרות למגע ויש להן משחק אווירי טוב. עדיין לא מצאנו את הדרך להתמודד עם האפריקאיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי